En update på charmepigen, er stolt + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

babymus77

Mor til Frederic skriver:

hej anne.

Syntes du det? Nok fordi jeg sidder med hende så mange timer at jeg syntes der intet sker...

På de her snart 7 uger er hun vokset fra 51 til 58 cm og fra 3190 til 4000 g Så en lang slank pige til os...

Men hun er dejlig og giver bare så mange smil.

Lang slank smuk pige:-) Farmand kommer til at vogte med gevær;-) hvad str bruger hun i tøj nu ?? Jeg er ved at vaske tøj i de størrelser jeg har, men tænker hmm gad vide om jeg har nok:-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

4kløver

tak..

kan også sagtens være at freya er og bliver en lidt for meget drengepige til din dreng...

Det kan godt være
Men dejligt at høre at alt er fint hos dig.

Anmeld

2. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ååårrrhhh hvor er hun fin!! Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

L&V

Hejsa..

Vil blot lige give en update på os herhjemme, nu hvor jeg/vi ikke har været så meget på herinde...

Lillepigen Freya er stadig en lækker skønherlig pige på snart 7 uger.

Hun har haft problemer med at stige i vægt og derfor vi har haft sp hver uge, men nu er der mere ro på og hun kommer nu hver 14. dag.

Så vi har endelig en 4 kg ren lækker baby pige, hvor hendes fødsels vægt var 3190 g.

Til dem der kender de problemer jeg har haft ang baby pige helt tilbage i graviditet, vil jeg sige at det går stille og roligt fremad. Jeg ville gerne det gik stærkere/hurtigere fremad - men med min fortid, tager det tid.. Så der er meget der bliver arbejdet med herhjemme, både med mig selv - lillepigen og det at hun ikke tager nok på.

Men jeg kæmper og hænger i, jeg vil fremad og give freya alle de gode ting livet har at byde.

Arh men hvor det et fedt billede.. Skøn lille trold

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Ja da, og ser frem til det, især når jeg ser Freyas skønne smil. Hun er virkelig en smuk lille grinebidder

sikker på ar dina's smil er mindst lige så herlig...

Anmeld

2. juni 2012

B&J skriver:

jaaa han havde drenge farve på men stadig er han en pige hihihihihi...

åhhh hvor er hun dejligt sikke det stritter hihihihi sååå sødt

he he..

Sådan var det også med frederic en dag i bilka, da han var nogle mdr gammel.. Det er utroligt...

Ja hun ligner en lille smølfetrold..

Anmeld

2. juni 2012

babymus77 skriver:

Lang slank smuk pige:-) Farmand kommer til at vogte med gevær;-) hvad str bruger hun i tøj nu ?? Jeg er ved at vaske tøj i de størrelser jeg har, men tænker hmm gad vide om jeg har nok:-))

Mon ikke vi begge kommer til at sidde med jagt gevær fremme og vogte både for drenge og piger... Ellers er jeg sikker på at storebror nok skal passe på hende..

Vi bruger stadig 50/56 og da vi vasked det i tidernes morgen, vasked vi også str 62...

ALtså egen læge fik hende ved 5 ugers til 58 cm, sp den 25 maj sagde cm 56 cm og her den 31 fik samme sp hende til 54 cm.. Men tror hun notered 56 cm igen.. Skidt pyt, det går nok - for hun er langt fremme på andre punkter i udvikling.

Anmeld

2. juni 2012

4kløver skriver:

Det kan godt være
Men dejligt at høre at alt er fint hos dig.

tja...

vi skal over 70 km/t før end hun falder til ro i bil, mon det kommer af mit arbejde ved at køre fejeblad...

Og tak... det går fremad, omend det går langsomt...

Anmeld

2. juni 2012

StineW79 skriver:

Ååårrrhhh hvor er hun fin!! Vh stine

tak... hun er lige så lækker som sin storebror og lige så fræk...

Anmeld

2. juni 2012

Månsson skriver:

Arh men hvor det et fedt billede.. Skøn lille trold

ja havde svært ved at vælge...

Så der kom lige en stak og tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.