En update på charmepigen, er stolt + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Åhhh søde hvor er det fantastisk, det går stille og roligt frem med og godt hun tager lidt på men ja vægten er sååå dumt øv altså... men godt det går bedre også med dig stille og roligt...

men WOW hvor er hun bare alt for lækker elsker alt hendes hår

og hvor hjertet hopper der hvor frederic kigger ned på freya

det er jo bare KÆRLIGHED

ja det er dejligt...

Er sikker på hun nok skal klare den, hun gider bare ikke følge bøgerne og da slet ikke hva sp siger...

Det er helt vildt med håret og også det folk først kommentere...

Ja der er noget mellem de 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

ja det er dejligt...

Er sikker på hun nok skal klare den, hun gider bare ikke følge bøgerne og da slet ikke hva sp siger...

Det er helt vildt med håret og også det folk først kommentere...

Ja der er noget mellem de 2...

hihihi jaa det er et helt vildt hår

og ja der er virkelig noget mellem dem de er sååå dejlige

Anmeld

2. juni 2012

babymus77 skriver:

Åhh hvor er hun blevet stor, og så nuttet:-) Dejligt det går godt med jer;-) Kram anne

hej anne.

Syntes du det? Nok fordi jeg sidder med hende så mange timer at jeg syntes der intet sker...

På de her snart 7 uger er hun vokset fra 51 til 58 cm og fra 3190 til 4000 g Så en lang slank pige til os...

Men hun er dejlig og giver bare så mange smil.

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor skriver:

Hvor er hun bare fin!

Jeg er sikker på at I nok skal klare det

mange tak...

Ja, det skal vi ihvertfald...

Anmeld

2. juni 2012

jydeinden skriver:

vor er hun da bare kær med den lidt vilde frisure hehe

hvad siger storebror så til hende?

ja vi kan kun få det ned at ligge ved at bruge vand, men det gør hende blot endnu mere sej at se på - når hun har sin hanekam..

Ikke så meget, han hjælper til og nyder at snakke med hende.

Anmeld

2. juni 2012

4kløver skriver:

Hvor er hun skøn. Desværre er min søn sat til en anden pigebarn

tak..

kan også sagtens være at freya er og bliver en lidt for meget drengepige til din dreng...

Anmeld

2. juni 2012

B&J skriver:

hihihi jaa det er et helt vildt hår

og ja der er virkelig noget mellem dem de er sååå dejlige

for noget tid siden kom et ældre ægtepar forbi inde i føtex og manden udbrød; ej sikke meget hår han har, han skal da snart klippes...

Sagde intet, men smiled blot tilbage...

Så skal du se det når hun har været i bad og ruben har føntørret hende... der ligner hun en lille trold, med stridt hår hele vejen rundt. Det i sidernde lægger sig efter lidt tid ned igen, men resten står stadig oprest.

Anmeld

2. juni 2012

B&J

for noget tid siden kom et ældre ægtepar forbi inde i føtex og manden udbrød; ej sikke meget hår han har, han skal da snart klippes...

Sagde intet, men smiled blot tilbage...

Så skal du se det når hun har været i bad og ruben har føntørret hende... der ligner hun en lille trold, med stridt hår hele vejen rundt. Det i sidernde lægger sig efter lidt tid ned igen, men resten står stadig oprest.

utroligt de kaldte hende en dreng daniel har altid været en pige fordi han havde sååå meget hår hihihihihihi....

det må du tage billede af når det stritter så meget tror jeg ser vildt sødt ud havde frederic også så meget hår?

Anmeld

2. juni 2012

B&J skriver:

utroligt de kaldte hende en dreng daniel har altid været en pige fordi han havde sååå meget hår hihihihihihi....

det må du tage billede af når det stritter så meget tror jeg ser vildt sødt ud havde frederic også så meget hår?

altså.... tør væde med at han havde drenge farver på? Her var alt stort set lilla og lyserødt, men måske han var farveblind..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2012

B&J

altså.... tør væde med at han havde drenge farver på? Her var alt stort set lilla og lyserødt, men måske han var farveblind..

jaaa han havde drenge farve på men stadig er han en pige hihihihihi...

åhhh hvor er hun dejligt sikke det stritter hihihihi sååå sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.