En update på charmepigen, er stolt + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.347 visninger
51 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Hejsa..

Vil blot lige give en update på os herhjemme, nu hvor jeg/vi ikke har været så meget på herinde...

Lillepigen Freya er stadig en lækker skønherlig pige på snart 7 uger.

Hun har haft problemer med at stige i vægt og derfor vi har haft sp hver uge, men nu er der mere ro på og hun kommer nu hver 14. dag.

Så vi har endelig en 4 kg ren lækker baby pige, hvor hendes fødsels vægt var 3190 g.

Til dem der kender de problemer jeg har haft ang baby pige helt tilbage i graviditet, vil jeg sige at det går stille og roligt fremad. Jeg ville gerne det gik stærkere/hurtigere fremad - men med min fortid, tager det tid.. Så der er meget der bliver arbejdet med herhjemme, både med mig selv - lillepigen og det at hun ikke tager nok på.

Men jeg kæmper og hænger i, jeg vil fremad og give freya alle de gode ting livet har at byde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Kløver

Tænkte netop på jer. Du klarer det super godt, og du skriver bare hvis du har brug for det kram

Hvor er Hun bare en charmetrold, så lækker. Er så vildt hun kan give så dejlige smil, glæder mig til Dina kan det samme

Anmeld

2. juni 2012

ah... i skal da lige have lidt flere billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2012

sne190810

Hvor er hun bare fin!

.. Og ja, en rigtig lille charmebøf

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

Årrrh for en lille charmetrold. Det er godt at høre det går godt med jer 

Anmeld

2. juni 2012

Maja84 skriver:

Tænkte netop på jer. Du klarer det super godt, og du skriver bare hvis du har brug for det kram

Hvor er Hun bare en charmetrold, så lækker. Er så vildt hun kan give så dejlige smil, glæder mig til Dina kan det samme

Tak søde..

Vi har nogle rigtig gode samtaler over sms og syntes det er dejligt vi snakker sammen.

Er sikker på at Dina nok skal begynde at smile..

Her prøver hun ihærdigt på at sige lyde og når hun får en hvine lyd eller lign. frem - så bliver hun forskrækket og farer sammen, lidt sjovt..

Anmeld

2. juni 2012

sne190810 skriver:

Hvor er hun bare fin!

.. Og ja, en rigtig lille charmebøf

tak.

hun ligner blot sin storebror...

Anmeld

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nååååre, hor er hun dejlig

Anmeld

2. juni 2012

Babymor2010 skriver:

Årrrh for en lille charmetrold. Det er godt at høre det går godt med jer 

tak. hun er også dejlig...

Anmeld

2. juni 2012

Kløver

Mor til Frederic skriver:

IHuHvoHvorjlæ

Tak søde..

Vi har nogle rigtig gode samtaler over sms og syntes det er dejligt vi snakker sammen.

Er sikker på at Dina nok skal begynde at smile..

Her prøver hun ihærdigt på at sige lyde og når hun får en hvine lyd eller lign. frem - så bliver hun forskrækket og farer sammen, lidt sjovt..

Hvor kært, med lydene, så bevidst er Dina slet slet ikke endnu, vildt der kan være så stor forskel

Nej så da lige de andre billeder. Hvor er Hun bare skøn, Vi har stort set kun sovebilleder endnu. Hun er simpelthen bare dejlig <3 i har bare sådan nogle kønne og charmerende børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.