hvis du var...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Ciss

Fryseren!

Typisk multitaskinggemmested.

Man snakker i telefonen, og så ordner man lige et par ting på køkkenet imens. F eks tager noget ud af fryseren for at tø det op til middagen. Man har sin kalender i hånden, så for at kunne få fat, så lægger man den lige fra sig. Så vender man sig mod køkkenbænken for at lægge det frosne fra sig og lukker automatisk døren til fryseren med albuen, uden at se, at kalenderen stadig ligger der....

Det kunne være mig i hvert fald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

oki  den kan ik ligge undre sengen... da der lukket af med skuffer... og sofaen har kæresten roet under...

hvad med mellem hynderne i sofaen ?

i en stol ? på e stol ?

Anmeld

1. juni 2012

Kay

silden85 skriver:

har du kiggede i alle dine skuffer og skabe? jeres kontor ? tøjskab? Held og lykke med at finde den

ja skuffer og skabe... det lille hus er kun 54 kvm. så der er ik meget plads at gemme sig på for sådan en

Anmeld

1. juni 2012

Kay

serinasmor skriver:

hmm .. hvor kigger han oftest i kalender henne - eller hvor kunne have fundet på at kigge i den ??? køkkenbordet - sammen med eller mellem reklamerne - på toilettet (mænd &nbsp - ved siden af sengen - i sengen - under sengen - under din/sin hovedpude (der finder jeg tit min telefon ) i din jakkelomme

han kigger sjældent i den... for ik at sige aldrig... men han har kigget i min taske flere gange i weekenden... for at finde min telefon og vandrejorunal... men det var hjemme ved mine forældre...

Anmeld

1. juni 2012

serinasmor

Kay skriver:

han kigger sjældent i den... for ik at sige aldrig... men han har kigget i min taske flere gange i weekenden... for at finde min telefon og vandrejorunal... men det var hjemme ved mine forældre...

hans jakkelomme så

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Ciss skriver:

Fryseren!

Typisk multitaskinggemmested.

Man snakker i telefonen, og så ordner man lige et par ting på køkkenet imens. F eks tager noget ud af fryseren for at tø det op til middagen. Man har sin kalender i hånden, så for at kunne få fat, så lægger man den lige fra sig. Så vender man sig mod køkkenbænken for at lægge det frosne fra sig og lukker automatisk døren til fryseren med albuen, uden at se, at kalenderen stadig ligger der....

Det kunne være mig i hvert fald...

har kigget i fryseren men ja kunne sagtens være...

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hvad med mellem hynderne i sofaen ?

i en stol ? på e stol ?

sofaen er tjekket det samme er stolene

Anmeld

1. juni 2012

Kay

serinasmor skriver:

hans jakkelomme så

intet i jakkelommerne...

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

sofaen er tjekket det samme er stolene

hmmm.. så har jeg snart ingen ideer..

og bilen er total gennem tjækket ? ? ?

Anmeld

1. juni 2012

Kay

hmmm.. så har jeg snart ingen ideer..

og bilen er total gennem tjækket ? ? ?

jeps... over under imellem sæder... hanskerum og bagagerum og alt...

jeg er også helt tør for ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.