hvis du var...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Kay

PT skriver:

og du har ikke engang børn at skyde skylden på endnu.

Om et par år bliver den da helt gal

jeps.... derfor jeg har brug for min kalender....

har overvejet at læse bogen "hvor lagde jeg min baby?"  

da jeg var stor pige (13 år) og gik hjem fra skole og skulle havde min bror med fra sfo'en... glemte jeg ham et par gange... nåede dog aldrig hele vejen hjem før jeg kom i tanke om ham og måtte vende om...

det var dog goså kun en gang i mellem jeg skulle havde ham med hjem

men ja... dt der med at huske er jeg ski ik ret god til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

min kalender... hvor ville du så gemme dig???

kan sidste huske jeg havde den i fredags... og den er bare væk!!!

det er noget rigtig lort... min nem ide er i den... og det er alle mine læge, fys og Jm aftaler også!!!

og med min hukommelse kan jeg ikke engang huske hvad jeg har af aftaler i morgen

Min lå under en bunke papir, og sidste gang i en taske ..

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

nååår ja og den med kæresten... kunne han godt finde på... meeeen han er lige så interesseret i at finde den da det kun er min nem ide der har adgang til vores opsparing og vi har jo nogle udgifter til bryllup der skal overføres fra den

Her er chancen for at kærsten har glemt at ligge den tilbage i tasken i hvert fald stor, når den er væk! 

Han har alle sine aftaler på sin mobil, men jeg ka ik leve uden min kalender! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Min lå under en bunke papir, og sidste gang i en taske ..

har ingen bunker papire her hjemme... men må hjem til mor i morgen og kigge i hendes bunker

og tasken er gennemroed...

Anmeld

1. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

har ingen bunker papire her hjemme... men må hjem til mor i morgen og kigge i hendes bunker

og tasken er gennemroed...

Mærkeligt ! Du må lede ..

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

ja der er hun dygtig

her hjemme stjæler katten alting og gemmer dem under sengen og sofaen

Anmeld

1. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

Her er chancen for at kærsten har glemt at ligge den tilbage i tasken i hvert fald stor, når den er væk! 

Han har alle sine aftaler på sin mobil, men jeg ka ik leve uden min kalender! Vh stine

det er også det overvejelsen går på... om han har taget den op da han skulle finde min vandrejournal...

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Princesspigen skriver:

her hjemme stjæler katten alting og gemmer dem under sengen og sofaen

oki  den kan ik ligge undre sengen... da der lukket af med skuffer... og sofaen har kæresten roet under...

Anmeld

1. juni 2012

silden85

har du kiggede i alle dine skuffer og skabe? jeres kontor ? tøjskab? Held og lykke med at finde den

Anmeld

1. juni 2012

serinasmor

Kay skriver:

det er også det overvejelsen går på... om han har taget den op da han skulle finde min vandrejournal...

hmm .. hvor kigger han oftest i kalender henne - eller hvor kunne have fundet på at kigge i den ??? køkkenbordet - sammen med eller mellem reklamerne - på toilettet (mænd &nbsp - ved siden af sengen - i sengen - under sengen - under din/sin hovedpude (der finder jeg tit min telefon ) i din jakkelomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.