hvis du var...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Kay

PT skriver:

Prøv at kigge i en tom kagedåse.

Der fandt jeg mine nøgler i tirsdag, efter de havde været væk i næsten en hel uge

lidt rat at vide jeg ikke er den eneste med det problem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

manden leder meget aktivt efter den også... så tror ik han har flyttet på den

har lige rodet i baby komoden for at være sikker... og køleskabet er tjekket... fryseren er der ik plads i...

hmm.. spurgt hunden ? ?

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hmm.. spurgt hunden ? ?

hun har aldrig tyget i andet end hendes mad og kød ben... ikke engang vores mad tigger hun efter... så tror ik hun har spist den... den er også med noget tyk fake lædder omkring...

Anmeld

1. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

lidt rat at vide jeg ikke er den eneste med det problem...

Jeg var bare glad for, der ikke er nogen, der kan finde min indgangsdør, da døren stod åbent i en uge, når jeg ikke var hjemme

Det var dog min datter, der havde gemt dem, men jeg har også selv prøvet at lægge ting de underligste steder.

I sidste uge (det var en god uge ) fandt jeg min mobil efter at have søgt efter den i flere timer under madrassen i min søns lift

Anmeld

1. juni 2012

SaNiNa

Kender det alt for godt, her er det ofte bare min mobil (som altid er på lydløs ved ikke lige hvorfor) eller nøgler.

Mobilen bruger jeg også som kalender

og de fleste gange ligge det lige for næsen af mig.

Håber du snart finder den

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

hun har aldrig tyget i andet end hendes mad og kød ben... ikke engang vores mad tigger hun efter... så tror ik hun har spist den... den er også med noget tyk fake lædder omkring...

hihi okay tosset

Anmeld

1. juni 2012

Kay

PT skriver:

Jeg var bare glad for, der ikke er nogen, der kan finde min indgangsdør, da døren stod åbent i en uge, når jeg ikke var hjemme

Det var dog min datter, der havde gemt dem, men jeg har også selv prøvet at lægge ting de underligste steder.

I sidste uge (det var en god uge ) fandt jeg min mobil efter at have søgt efter den i flere timer under madrassen i min søns lift

spændende sted at ligge den

men ja... mine nøgler var væk i en uge... og fandt dem så nede i den ene gummestøvle  aner stadig ik hvordan den havnede der... vi har jo ingen til at gemme tingene endnu  andre end glemsomme mig...

Anmeld

1. juni 2012

Kay

SaNiNa skriver:

Kender det alt for godt, her er det ofte bare min mobil (som altid er på lydløs ved ikke lige hvorfor) eller nøgler.

Mobilen bruger jeg også som kalender

og de fleste gange ligge det lige for næsen af mig.

Håber du snart finder den

det er også de typiske ting jeg smidder væk... har aldrig mistet min kalender før... det er jo mit "liv" uden den husker jeg som en dør i øjeblikket...

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hihi okay tosset

ja der er hun dygtig

Anmeld

1. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

spændende sted at ligge den

men ja... mine nøgler var væk i en uge... og fandt dem så nede i den ene gummestøvle  aner stadig ik hvordan den havnede der... vi har jo ingen til at gemme tingene endnu  andre end glemsomme mig...

og du har ikke engang børn at skyde skylden på endnu.

Om et par år bliver den da helt gal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.