fra langt til kort hår??? anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

morethanperfect

Månsson skriver:

Det klæder os bare dit ansigt så godt med det kortere hår

Tak

Satser nu på at få langt hår igen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

L&V

morethanperfect skriver:

Tak

Satser nu på at få langt hår igen .

Det kan jo os altid klippes igen hvis man trænger til at friskes lidt op

Anmeld

1. juni 2012

Solstrålebørn

Sujan skriver:

Er der nogen herinde der er gået fra langt til kort hår???

Har i været glade for det eller fortrudt?

Jeg skal til frisør i morgen og overvejer at få klippet det meste af mit hår af, så det bliver langt i den ene side og kortere i den anden side.

Nu har jeg skulderlangt hår og har det altid i hestehale.. synes ikke mit hår er pænt når det er løst, så det har jeg aldrig.
Kan finde på at glatte det og style det lidt.. men sker meget sjældent... Har mange etager og fald i nu, men synes som sagt ikke det rigrig er mig.

Ved kort hår skal der bruges tid på hver dag.. men i dag sætter jeg alligevel pandehår hver dag fordi jeg har hvivler..og mit hår får nu med føntørre og lak hver dag "bare" for at sætte det i hestehale...

Samtidig er jeg nok bange for at blive mindre feminin og elegant..

Hvad er jeres erfaring piger????

Det har jeg godt mange gange... Mit hår er noget værre tykt noget og træls når det er langt... Efter begge fødsler er jeg blevet klippet korthåret... Har ikke fortrudt det på nogen tidspunkter... 

Man kan sagtens få korte frisure som man ikke behøver at sætte hver dag.. Jeg har lige haft en frisure hvor jeg ikke behøvede det.. 

Skal til frisøren idag og have klippet det igen da det er ved at være træls og hænger ned i øjene på mig.. 

Anmeld

1. juni 2012

Kloster

Hej.

Jeg har også altid haft langt hår. Blev sgu så træt af det, så jeg fik det klippet helt helt kost. Vidunderlig frisure, farvede det i alverdens farver og jeg elskede det.

Men efter 4 år, blev jeg bare mættet af det og lå an til langt hår igen. Nu er det næsten til skulderen. Har nydt processen og glæder mig over et sundt feminimt hår.

Sætter lige et billede ind af det helt koste og et af mig med "langt hår"

Hvis man har mod på det, skal man da klippe sit hår... Det gror jo ud igen, men... Det tager jo nemt nogle år..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2012

jydeinden

har haft både langt og kort hår.. nu venter jeg bare på at vi har råd til at jeg kan komme til frisør og få taget de værste spaltninger, men jeg skal Ikke have kort hår igen, det klær mig overhovedet ikke :-) 

Anmeld

23. juni 2012

ønskebørn74

LISBETH:-) skriver:

Jeg blev klippet fra skulderlangt til super kort i august og jeg har ikke fortrudt det overhovedet. Det tog 1 uge og vende sig til det. Men jeg skal aldrig have langt hår igen.

Jeg får også rigtig rigtig mange kommentarer nu, omkring hvor smart jeg ser ud, og hvor fedt mit hår er osv osv det fik jeg aldrig før jeg blev klippet og det hjælper altså på selvtilliden:-)

Har vedhæftet før og efter billeder

Det skal lige siges at mit hår er meget kortere nu! Og det er jeg rigtig glad for. Sådan lidt sys bjerre agtigt med kort i siderne og lidt længere i toppen. Elsker den frisurer!

du er godt nok blevet lækker med det korte hår.. du ser super frisk ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.