fra langt til kort hår??? anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.937 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Sujan

Er der nogen herinde der er gået fra langt til kort hår???

Har i været glade for det eller fortrudt?

Jeg skal til frisør i morgen og overvejer at få klippet det meste af mit hår af, så det bliver langt i den ene side og kortere i den anden side.

Nu har jeg skulderlangt hår og har det altid i hestehale.. synes ikke mit hår er pænt når det er løst, så det har jeg aldrig.
Kan finde på at glatte det og style det lidt.. men sker meget sjældent... Har mange etager og fald i nu, men synes som sagt ikke det rigrig er mig.

Ved kort hår skal der bruges tid på hver dag.. men i dag sætter jeg alligevel pandehår hver dag fordi jeg har hvivler..og mit hår får nu med føntørre og lak hver dag "bare" for at sætte det i hestehale...

Samtidig er jeg nok bange for at blive mindre feminin og elegant..

Hvad er jeres erfaring piger????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

MorDk

Jeg sidder her og overvejer at klippe mig kortere igen...

Har haft LANGT hår og super kort... og lige efter kunne jeg godt fortryde... men det er mere fordi man liiige skal vænne sig til det.

Jeg tænker heller kort, sundt og "stylet" hår end langt, tjavset og kedeligt opsat hår... sååå spring ud i det... men sørg for at få en frisure som passer dig og din ansigtsform...

Held og lykke med det *S*

Anmeld

1. juni 2012

Aabye

Jeg har haft hår helt ned til lænden.. Og en sommer fik jeg simpelthen nok så jeg gik til frisøren og sagde: "Du klipper bare..." og hun gloede på mig og sagde: "Det MENER du vel ikke".. JO.. klip for fulan da.. Og hun klippede og klippede og klippede.. Endte med at blive korthåret, og jeg var SÅ glad for det at jeg stadig er korthåret..

Anmeld

1. juni 2012

LISBETH:-)

Jeg blev klippet fra skulderlangt til super kort i august og jeg har ikke fortrudt det overhovedet. Det tog 1 uge og vende sig til det. Men jeg skal aldrig have langt hår igen.

Jeg får også rigtig rigtig mange kommentarer nu, omkring hvor smart jeg ser ud, og hvor fedt mit hår er osv osv det fik jeg aldrig før jeg blev klippet og det hjælper altså på selvtilliden:-)

Har vedhæftet før og efter billeder

Det skal lige siges at mit hår er meget kortere nu! Og det er jeg rigtig glad for. Sådan lidt sys bjerre agtigt med kort i siderne og lidt længere i toppen. Elsker den frisurer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2012

Sujan

MorDk skriver:

Jeg sidder her og overvejer at klippe mig kortere igen...

Har haft LANGT hår og super kort... og lige efter kunne jeg godt fortryde... men det er mere fordi man liiige skal vænne sig til det.

Jeg tænker heller kort, sundt og "stylet" hår end langt, tjavset og kedeligt opsat hår... sååå spring ud i det... men sørg for at få en frisure som passer dig og din ansigtsform...

Held og lykke med det *S*

Har sagt det til frisøren då jeg bestilte tid.. har nemlig også rigtig mange hvivler, så skal være sikker på det er til at have med at gøre

Anmeld

1. juni 2012

Sujan

Line - med Bobben skriver:

Jeg har haft hår helt ned til lænden.. Og en sommer fik jeg simpelthen nok så jeg gik til frisøren og sagde: "Du klipper bare..." og hun gloede på mig og sagde: "Det MENER du vel ikke".. JO.. klip for fulan da.. Og hun klippede og klippede og klippede.. Endte med at blive korthåret, og jeg var SÅ glad for det at jeg stadig er korthåret..

Dejligt at høre.. så skal man nok bare springe ud i det

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LISBETH:-) skriver:

Jeg blev klippet fra skulderlangt til super kort i august og jeg har ikke fortrudt det overhovedet. Det tog 1 uge og vende sig til det. Men jeg skal aldrig have langt hår igen.

Jeg får også rigtig rigtig mange kommentarer nu, omkring hvor smart jeg ser ud, og hvor fedt mit hår er osv osv det fik jeg aldrig før jeg blev klippet og det hjælper altså på selvtilliden:-)

Det skal lige siges at mit hår er meget kortere nu! Og det er jeg rigtig glad for. Sådan lidt sys bjerre agtigt med kort i siderne og lidt længere i toppen. Elsker den frisurer!

Wauuu har da lige taget 10 år af din alder. Rigtig flot! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

Sujan

LISBETH:-) skriver:

Ja ser da super godt ud til dig med kort hår:-)

Anmeld

1. juni 2012

LR85

Jeg havde hår ca til midt på ryggen. Var egentlig glad for det, men bare SÅ træt af at vaske det, bruge halve timer på a rede det ud og bruge tonsvis a balsam. 

Så blev klippet så kort a det stadig lige kunne komme i elastik, altså op over skulderene, og er bare VIRKELIG glad for det. 

Det er bare så let og lækkert. 

Men hvis mit hår var lidt nemmere a håndtere som langt, kunne jeg nu ret godt lide det. 

Anmeld

1. juni 2012

Aabye

Sujan skriver:

Dejligt at høre.. så skal man nok bare springe ud i det

Du skal helt sikkert bare springe ud i det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.