Sujan skriver:
Er der nogen herinde der er gået fra langt til kort hår???
Har i været glade for det eller fortrudt?
Jeg skal til frisør i morgen og overvejer at få klippet det meste af mit hår af, så det bliver langt i den ene side og kortere i den anden side.
Nu har jeg skulderlangt hår og har det altid i hestehale.. synes ikke mit hår er pænt når det er løst, så det har jeg aldrig.
Kan finde på at glatte det og style det lidt.. men sker meget sjældent... Har mange etager og fald i nu, men synes som sagt ikke det rigrig er mig.
Ved kort hår skal der bruges tid på hver dag.. men i dag sætter jeg alligevel pandehår hver dag fordi jeg har hvivler..og mit hår får nu med føntørre og lak hver dag "bare" for at sætte det i hestehale...
Samtidig er jeg nok bange for at blive mindre feminin og elegant..
Hvad er jeres erfaring piger????
Hej med dig.
Jeg har prøvet rigtig mange gange det med at skifte fra langt til kort, jeg ELSKER det, jeg siger hvert år at nu vil jeg have langt hår, for jeg syntes det er så flot med langt hår, men om sommeren så elsker jeg altså bare det korte pjuskede, hår.. :-) Der er så meget mere liv i kort hår, man kan gøre hvad man vil med det, og især når du skriver at du får det meste går med hestehale, så syntes jeg altså du skal få klippet det, få ngoet volume i.. :-)
Køb dig en saltvandsspray, til når du er blevet klippet og spray det i inden dit hår tørre, så gir det lidt ekstra..
Held og lykke med dit nye sommerlook, glæder mig til at se billeder af det!
Anmeld