fra langt til kort hår??? anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

tarkoflen

Jeg har gjort det, og jeg har aldrig fortrudt det, og det kan jo vokse ud igen

Spring ud i det

Vi må se billeder, når du har været til frisør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

SaNiNa

Jeg fik for rigtig mange år siden klippet min elskede lange hår af og jeg blev bare så ked af det så, det bliver aldrig gjort igen.

Anmeld

1. juni 2012

Ciss

Sujan skriver:

Er der nogen herinde der er gået fra langt til kort hår???

Har i været glade for det eller fortrudt?

Jeg skal til frisør i morgen og overvejer at få klippet det meste af mit hår af, så det bliver langt i den ene side og kortere i den anden side.

Nu har jeg skulderlangt hår og har det altid i hestehale.. synes ikke mit hår er pænt når det er løst, så det har jeg aldrig.
Kan finde på at glatte det og style det lidt.. men sker meget sjældent... Har mange etager og fald i nu, men synes som sagt ikke det rigrig er mig.

Ved kort hår skal der bruges tid på hver dag.. men i dag sætter jeg alligevel pandehår hver dag fordi jeg har hvivler..og mit hår får nu med føntørre og lak hver dag "bare" for at sætte det i hestehale...

Samtidig er jeg nok bange for at blive mindre feminin og elegant..

Hvad er jeres erfaring piger????

Jeg skifter med et par års mellemrum. For tiden er det langt. (Ca til midt på skulderbladet). Men når det er langt vrider jeg det bare op på hovedet med en hårklemme hver dag. Jeg har det aldrig løst. Forfærdelig upraktisk. Men jeg kan egentlig godt lide langt hår.

Når det klippes kort er det en befrielse - og så tørre det så meget hurtigere, når man vasker det. Men det bliver også lettere kaotisk i løbet af dagen osv. Jeg har meget tyndt let hår, som let kommer flyvende ned i øjnene eller knuder sig sammen, så efter et stykke tid gidder jeg ikke mere og lader det vokse langt igen.

Min mand kan bedst lide mig med langt hår - men jeg elsker fornemmelsen, når jeg kommer nyklippet ud fra frisøren med kort hår.

Anmeld

1. juni 2012

OktoberMor

Sujan skriver:

Jeg skal til frisør i morgen og overvejer at få klippet det meste af mit hår af, så det bliver langt i den ene side og kortere i den anden side.

Nu har jeg skulderlangt hår og har det altid i hestehale.. synes ikke mit hår er pænt når det er løst, så det har jeg aldrig.
Kan finde på at glatte det og style det lidt.. men sker meget sjældent... Har mange etager og fald i nu, men synes som sagt ikke det rigrig er mig.

Ved kort hår skal der bruges tid på hver dag.. men i dag sætter jeg alligevel pandehår hver dag fordi jeg har hvivler..og mit hår får nu med føntørre og lak hver dag "bare" for at sætte det i hestehale...

Hej med dig.  

Jeg har prøvet rigtig mange gange det med at skifte fra langt til kort, jeg ELSKER det, jeg siger hvert år at nu vil jeg have langt hår, for jeg syntes det er så flot med langt hår, men om sommeren så elsker jeg altså bare det korte pjuskede, hår.. :-) Der er så meget mere liv i kort hår, man kan gøre hvad man vil med det, og især når du skriver at du får det meste går med hestehale, så syntes jeg altså du skal få klippet det, få ngoet volume i.. :-)

Køb dig en saltvandsspray, til når du er blevet klippet og spray det i inden dit hår tørre, så gir det lidt ekstra..  Held og lykke med dit nye sommerlook, glæder mig til at se billeder af det!  

Anmeld

1. juni 2012

Masig

Jeg havde langt hår til næsten midsten af ryggen. Fik det klippet for ca to mdr siden til en længde mellem hage og skuldre, og var SÅ glad for det... det tørrede hurtigt, var nemt at vaske, var nemt at sætte og var ikke i vejen (Havde meget elektrisk hår, som var et helvede når det var langt og kom ind i hovedet)...

Nu er det så vokset ned til skuldrene igen og jeg overvejer kraftigt at få det klippet endnu kortere end sidst nu... Det er bare så praktisk og befriende med kort hår...

Anmeld

1. juni 2012

Maja_4000

Følger lige med .. Overvejer at få klippet mit hår "kort" .. Det skal dog stadig kunne komme op med en elastik :b

Anmeld

1. juni 2012

MortilCilas

Sujan skriver:

Jeg gik fra skulderlangt til helt kort hår, jeg kunne lide det i starten, fortrød så lidt men er okay nu nu vil jeg bare have det lange igen da jeg ikke synes kort hår var mig. Men sjovt at prøve

Anmeld

1. juni 2012

morethanperfect

Sujan skriver:

Jeg har altid haft langt hår .. Men det var SÅ ødelagt at jeg blev nød til at klippe det .. Jeg havde ikke gjort det hvis det ikke var ødelagt , men fortryder det ik , for nu er det jo sundere

Du kan lige få et før og efter billede ... 
Ikke de mest fantastiske billeder , men du kan da se håret .. Hehe  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2012

**Ønskebabyen

Jeg gik fra hår ned over skuldrene til page og nu overvejer jeg at få det klippet lidt kortere endnu.. ;-)

Synes virkelig du skal springe ud i det... det vokser jo ud igen.. tror bare du vil fortryde hvis ikke du gør det, når nu du overvejer det så kraftigt. :-)

Anmeld

1. juni 2012

L&V

morethanperfect skriver:

Jeg har altid haft langt hår .. Men det var SÅ ødelagt at jeg blev nød til at klippe det .. Jeg havde ikke gjort det hvis det ikke var ødelagt , men fortryder det ik , for nu er det jo sundere

Du kan lige få et før og efter billede ... 
Ikke de mest fantastiske billeder , men du kan da se håret .. Hehe  

Det klæder os bare dit ansigt så godt med det kortere hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.