Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan sagtens se den, men ville nok teste igen om et par dage for at se om den stadig er der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tusind tak! Håber på en mere tydelig test imorgen :-)
Tusind tak! Håber på en mere tydelig test imorgen :-)
JA! Jeg krydser fingre
Stort tillykke,der er da en fin lyserød ekstra streg..
smlmea skriver: Stort tillykke,der er da en fin lyserød ekstra streg..
Anonym skriver: Tog du en ekstra test med det samme? Er det bedst om morgenen eller senere på dagen? Synes jeg hører noget forskelligt hvad gjorde du?
Tog du en ekstra test med det samme? Er det bedst om morgenen eller senere på dagen? Synes jeg hører noget forskelligt hvad gjorde du?
jeg tog en om aftenen, og den var bragende positiv, men jeg var så også en måned henne ups :-P
Ville prøve igen om et par dage! Syntes at ka ane en streg! Måske!!! Vh stine
Anonym skriver: Hej pigerJeg tog en test her til morgen, fordi mens ikke er kommet. Er på dag 35, men har dog en meget svingende cyklus. Har lagt på 29, 30, 32, 32, 37, 34 og 31 dage, siden jeg stoppede på p-piller. Men jeg tog altså en test, fordi der overhovedet ikke er tegn på mens, og har de andre gange kunne mærke optræk til mens fra dag 28. Jeg har ingen rigtige symptomer, som har gjort, at jeg troede på en positiv test. Har dog haft murren i underlivet siden dag 24 ca, men tog det som tegn på mens. Har døjet meget med hovedpine, men det gør jeg normalt nogle gange. Har haft rigtig ondt i maven, men det får man jo også sommetider. Er så begyndt at få utrolig uren hud, og mine bryster er vokset lidt, men er ikke ømme overhovedet. Vedhæfter lige billeder af testen fra i morges, vil gerne høre, om det kunne være en svag positiv test, eller om det blot er en skyggestreg
Hej pigerJeg tog en test her til morgen, fordi mens ikke er kommet. Er på dag 35, men har dog en meget svingende cyklus. Har lagt på 29, 30, 32, 32, 37, 34 og 31 dage, siden jeg stoppede på p-piller. Men jeg tog altså en test, fordi der overhovedet ikke er tegn på mens, og har de andre gange kunne mærke optræk til mens fra dag 28. Jeg har ingen rigtige symptomer, som har gjort, at jeg troede på en positiv test. Har dog haft murren i underlivet siden dag 24 ca, men tog det som tegn på mens. Har døjet meget med hovedpine, men det gør jeg normalt nogle gange. Har haft rigtig ondt i maven, men det får man jo også sommetider. Er så begyndt at få utrolig uren hud, og mine bryster er vokset lidt, men er ikke ømme overhovedet. Vedhæfter lige billeder af testen fra i morges, vil gerne høre, om det kunne være en svag positiv test, eller om det blot er en skyggestreg
POSITIV!
Jeg synes den er positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128