Svag positiv eller skyggestreg... HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Anonym trådstarter

marinah skriver:

okay. jeg spurgte om det med uren hud, hvorfor jeg selv stod med sådan en test igår og i dag lidt tydeligere.

kryser finger for dig

Okay, har du også fået uren hud?

Krydser fingre for dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Åh så har jeg da lov at håbe hvornår ringede du til lægen?

Testede tidligt, var vist kun 3+3 (troede jeg var 3+5, men blev rykket 2 dage tilbage ved NF) om mandagen og mine tests ville ikke rigtig blive tydeligere, så ringede til lægen og han bekræftede om fredagen

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Testede tidligt, var vist kun 3+3 (troede jeg var 3+5, men blev rykket 2 dage tilbage ved NF) om mandagen og mine tests ville ikke rigtig blive tydeligere, så ringede til lægen og han bekræftede om fredagen

Okay

Jeg tester igen imorgen, og hvis den viser det samme eller tydligere ringer jeg til lægen på mandag tusind tak for svar!

Anmeld

1. juni 2012

MorDk

I mine øjne er den positiv!!! Sådan så min første test ud her i 2.graviditet sååå krydser fingre for jer

Anmeld

1. juni 2012

scarina

jep det har jeg og har også nogle andre små symptomer, men jeg er lige stoppet med p-piller d. 4 maj, så tør faktsik ikke rigtig og tro på det inu, da jeg også har en kronisk sygdom i underlivet og derved har været på piller uden pause i 3 år.

men vil da gerne høre fra dig, og du er det, når du har fået et afvide ved lægen eller en tydelig streg.

Anmeld

1. juni 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Okay

Jeg tester igen imorgen, og hvis den viser det samme eller tydligere ringer jeg til lægen på mandag tusind tak for svar!

God ide

Velbekomme

(og lige et forsigtigt tillykke )

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

I mine øjne er den positiv!!! Sådan så min første test ud her i 2.graviditet sååå krydser fingre for jer

Tusind tak! Håber på en mere tydelig test imorgen :-)

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

marinah skriver:

jep det har jeg og har også nogle andre små symptomer, men jeg er lige stoppet med p-piller d. 4 maj, så tør faktsik ikke rigtig og tro på det inu, da jeg også har en kronisk sygdom i underlivet og derved har været på piller uden pause i 3 år.

men vil da gerne høre fra dig, og du er det, når du har fået et afvide ved lægen eller en tydelig streg.

Okay, nej så tør man næsten ikke håbe.

Jeg skal nok lige komme med en Update

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

God ide

Velbekomme

(og lige et forsigtigt tillykke )

Tak for det

Anmeld

1. juni 2012

MissTas

marinah skriver:

hej

altså jeg synes godt jeg kan se en streg på den test.  prøv igen imorgen eller om et par dage.

kan uren hud være tegn på at man er gravid ?

ved mig skete det modsatte.. min hud blev ualmindelig flot da jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.