Svag positiv eller skyggestreg... HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.336 visninger
28 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg tog en test her til morgen, fordi mens ikke er kommet. Er på dag 35, men har dog en meget svingende cyklus. Har lagt på 29, 30, 32, 32, 37, 34 og 31 dage, siden jeg stoppede på p-piller. Men jeg tog altså en test, fordi der overhovedet ikke er tegn på mens, og har de andre gange kunne mærke optræk til mens fra dag 28.

Jeg har ingen rigtige symptomer, som har gjort, at jeg troede på en positiv test. Har dog haft murren i underlivet siden dag 24 ca, men tog det som tegn på mens. Har døjet meget med hovedpine, men det gør jeg normalt nogle gange. Har haft rigtig ondt i maven, men det får man jo også sommetider. Er så begyndt at få utrolig uren hud, og mine bryster er vokset lidt, men er ikke ømme overhovedet.

Vedhæfter lige billeder af testen fra i morges, vil gerne høre, om det kunne være en svag positiv test, eller om det blot er en skyggestreg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

vesteraa

Puha.. det er så svært. Det har jeg også været udefor. Jeg tog en ekstra test som viste det samme. Afleverede så urinprøve ved lægen som sagde negativ for så nogle dage efter at prøve igen hvor den var helt klar positiv

Så jeg ville prøve at tage en test mere... og viser den det samme så vent et par dage og prøv igen...

Krydser fingre

Anmeld

1. juni 2012

scarina

hej

altså jeg synes godt jeg kan se en streg på den test.  prøv igen imorgen eller om et par dage.

kan uren hud være tegn på at man er gravid ?

Anmeld

1. juni 2012

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg tog en test her til morgen, fordi mens ikke er kommet. Er på dag 35, men har dog en meget svingende cyklus. Har lagt på 29, 30, 32, 32, 37, 34 og 31 dage, siden jeg stoppede på p-piller. Men jeg tog altså en test, fordi der overhovedet ikke er tegn på mens, og har de andre gange kunne mærke optræk til mens fra dag 28.

Jeg har ingen rigtige symptomer, som har gjort, at jeg troede på en positiv test. Har dog haft murren i underlivet siden dag 24 ca, men tog det som tegn på mens. Har døjet meget med hovedpine, men det gør jeg normalt nogle gange. Har haft rigtig ondt i maven, men det får man jo også sommetider. Er så begyndt at få utrolig uren hud, og mine bryster er vokset lidt, men er ikke ømme overhovedet.

Vedhæfter lige billeder af testen fra i morges, vil gerne høre, om det kunne være en svag positiv test, eller om det blot er en skyggestreg

Sådan så min også ud. Min datter er  måneder nu

Anmeld

1. juni 2012

vesteraa

Det synes jeg du skal. Du kan også ringe til lægen og aflevere en urinprøve der. Men den siger nok det samme som den hjemme.

Jeg ved ikke om uren hud kan være et tegn. Jeg har ikke haft det (har 2 børn).

Anmeld

1. juni 2012

AnnaK89

Jeg kan sagtens se stregen Min var lige så utydelig i starten og jeg er 36+0 idag

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

vesteraa skriver:

Puha.. det er så svært. Det har jeg også været udefor. Jeg tog en ekstra test som viste det samme. Afleverede så urinprøve ved lægen som sagde negativ for så nogle dage efter at prøve igen hvor den var helt klar positiv

Så jeg ville prøve at tage en test mere... og viser den det samme så vent et par dage og prøv igen...

Krydser fingre

Tog du en ekstra test med det samme? Er det bedst om morgenen eller senere på dagen? Synes jeg hører noget forskelligt hvad gjorde du?

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

marinah skriver:

hej

altså jeg synes godt jeg kan se en streg på den test.  prøv igen imorgen eller om et par dage.

kan uren hud være tegn på at man er gravid ?

Jeg ved ikke om uren hud kan være et tegn på det, ved at en af mine veninder fik meget, før hun testede positiv

Anmeld

1. juni 2012

scarina

okay. jeg spurgte om det med uren hud, hvorfor jeg selv stod med sådan en test igår og i dag lidt tydeligere.

kryser finger for dig

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg kan sagtens se stregen Min var lige så utydelig i starten og jeg er 36+0 idag

Åh så har jeg da lov at håbe hvornår ringede du til lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.