Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Darling<3 skriver: Hotter, pastasalat, koldskål - nemme retter!
Hotter, pastasalat, koldskål - nemme retter!
ja...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tortellini med pesto/ketchup/hvad du kan lide Nemt og billigt
banana3 skriver: Hvad med en gang sushi?
Hvad med en gang sushi?
elllsker normalt sushi og kan spise det hver dag... men efter jeg blev gravid har jeg bare ik lyst til det...
Puslingen skriver: Hmm øv Hvad så med en sandwich, det er ret nemt at lave
Hmm øv
Hvad så med en sandwich, det er ret nemt at lave
js det er rigtigt
LilleChelle skriver: Salat med kylling :p Dejlig nemt og så smager det fantastisk
Salat med kylling :p Dejlig nemt og så smager det fantastisk
ja... men skære alle de grøntsager og stege kylling... puhhhh det lydder hårdt...
Kay skriver: js det er rigtigt
Ved godt du skrev ingen fastfood, men King Chicken laver en super god bagel med kylling og beacon
Pernille08 skriver: Noget lækkert salat med tun evt .. uhm det er net smager skønt og mætter ikke så man er ulækker mæt Min livret under graviditet
Noget lækkert salat med tun evt .. uhm det er net smager skønt og mætter ikke så man er ulækker mæt Min livret under graviditet
jeg er bestemt ik glad for fisk i graviditeten... elsker normalt tun og laks og rejer... men bare lugten
Anonym skriver: Og du husker vel også at rå fisk langt fra er skidt godt for dit ufødte barn??Men det må du da om
Og du husker vel også at rå fisk langt fra er skidt godt for dit ufødte barn??Men det må du da om
er ik helt sikker på jeg forstod den??
En lækker pastasalat? Koldskål? Hmm...
FruStolpe skriver: Jeg ville vælge den lette løsning. Købe en lækker pasta salat med hjem
Jeg ville vælge den lette løsning.
Købe en lækker pasta salat med hjem
jamen hvor kan man lige få sådan en??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128