Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleChelle skriver: pjat - det tager maks 10 min
pjat - det tager maks 10 min
det er også laaang tid når man ikke orker men man kan jo købe sig til det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: det er også laaang tid når man ikke orker men man kan jo købe sig til det
Haha :p ja - det kan man også
Pasta, kyllingestykker, majs, peanuts, agurk og hvad man ellers synes Nu savler jeg..
rikkeregnbue skriver: Pasta, kyllingestykker, majs, peanuts, agurk og hvad man ellers synes Nu savler jeg..
har lige guflet en pasta ret
men fik lige afvide at kæresten har overarbejde igen i næste uge... tirsdag og torsdag... de to dage jeg er til vand gymnastik... så må vi se hvad jeg finder på til den tid
Kay skriver: har lige guflet en pasta ret men fik lige afvide at kæresten har overarbejde igen i næste uge... tirsdag og torsdag... de to dage jeg er til vand gymnastik... så må vi se hvad jeg finder på til den tid
Lækkert! - Ellers må du jo høre os kvinder ad
rikkeregnbue skriver: Lækkert! - Ellers må du jo høre os kvinder ad
lige netop
men den lød lækker den der er bare sååå træt når jeg har været nede og "kæmpe" i vandet at mad bare skal være noget der kan puttes i munden og ikke laves først
Kay skriver: ik junk skrev jeg
ik junk skrev jeg
nå for pokker, så jeg altså ikke lige .... sorry
Kay skriver: lige netop men den lød lækker den der er bare sååå træt når jeg har været nede og "kæmpe" i vandet at mad bare skal være noget der kan puttes i munden og ikke laves først
Haha, kender det! Sidder og spiser chokoladeboller fordi jeg ikke orker andet
rikkeregnbue skriver: Haha, kender det! Sidder og spiser chokoladeboller fordi jeg ikke orker andet
hihi ndet kunne lige så godt være mig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128