Fødselsdagsønsker til 2-årig deng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

K&S

LR85 skriver:

hvis i ikke allerede har sådan et legekøkken, er det virkelig en stor glæde hos børn fra ca 1½-2 årt og opefter.

Legekøkken har han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

K&S

Faith skriver:

Åh ja den berømte politiscooter... Sådan en har vi osse. Det er da bare verdens bedste opfindelse! Den og så deres røde scooter

Ja husligt arbejde er osse et hit her. At hjælpe med at dække bord og tømme vaskemaskine. Det tror jeg altså osse udvikler dem rigtig meget og det giver dem rigtig go selvtillid når man så roser dem for det de gør. Og så er man jo sammen med sit barn/børn samtidig, i stedet for at lave ting hver for sig forskellige steder i huset.

Lige præcis, det er vildt hyggeligt

Anton har hjulpet mig med at forberede lagkage til lørdag i dag, så vi har bagt bunde, lavet Dumle-creme og hindbærmousse

Anmeld

31. maj 2012

Thalia

Den ultimativt bedste gave her har været puky løbecyklen. Dels har begge drege været vilde med at køre på den, og dels har den sørget for at vi er kommet nemt og hurtigt omkring.

Prikken over iet er at begge drenge har været enormt hurtige til at køre pedalcykler, og ingen af dem har brugt støttehjul mere end nogle få timer. Victor er 3,5 år nu og skiftede til pedalcykel for et par måneder siden.

Anmeld

31. maj 2012

Sara.

Nor blev 2 i april og han leger med:

Biler

Tog

Køkken og mad

Værktøj (som larmer)

Kæphest

Storesøsters prinsesse tøj

Dukker

Puslespil

Bolde

Tegner / maler

Mikrofon

Skum sværd og skjold

Anmeld

31. maj 2012

LinLin

K&S skriver:

Duplo tog? Er det bare Duplo i togudgave?

CD-afspiller har han, men Schleich-dyr og tegnetavle er super gode idéer

Ja det er det :-)
Han har både et elektrisk og 5 af togene fra Thomas og venner :-)

Anmeld

11. juni 2012

K&S

Thalia skriver:

Den ultimativt bedste gave her har været puky løbecyklen. Dels har begge drege været vilde med at køre på den, og dels har den sørget for at vi er kommet nemt og hurtigt omkring.

Prikken over iet er at begge drenge har været enormt hurtige til at køre pedalcykler, og ingen af dem har brugt støttehjul mere end nogle få timer. Victor er 3,5 år nu og skiftede til pedalcykel for et par måneder siden.

Løbecyklen har min bror sagt, han køber til ham - han arbejder nemlig i en cykelforretning

Anmeld

11. juni 2012

K&S

Sara. skriver:

Nor blev 2 i april og han leger med:

Biler

Tog

Køkken og mad

Værktøj (som larmer)

Kæphest

Storesøsters prinsesse tøj

Dukker

Puslespil

Bolde

Tegner / maler

Mikrofon

Skum sværd og skjold

Tak for alle de gode forslag, jeg har skrevet flere på hans ønskeseddel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.