Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anton fylder snart 2 (!!) år og jeg er jo allerede i gang med forberedelserne, men jeg mangler nogle gode ønsker
Hvad fik jeres 2-årige i gave? Eller hvad er et hit hos jeres 2-årige?
Katja (som slet ikke kan fatte at Anton bliver 2 år...!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg følger lige med her
Mine drenge bliver 2 her den 28. juni og jeg er osse ret blank med hensyn til gaveønsker.
Det store hit er brandbiler (faren er brandmand), traktorer, biler, tog og motorcykler. Synes bare de har så meget af sådan noget.
Faith skriver: Jeg følger lige med her Mine drenge bliver 2 her den 28. juni og jeg er osse ret blank med hensyn til gaveønsker. Det store hit er brandbiler (faren er brandmand), traktorer, biler, tog og motorcykler. Synes bare de har så meget af sådan noget.
Helt i orden
Anton er også helt vild med store biler, tog & busser - men han skal jo også ønske andre ting (hvis du spørger hans mor)
vi ønskede os
tøj
traktor
legoklodser
lidt mad til hans legekøkken
en rutsjebane
togbane
nogle bøger vi kan læse godnat med
nogle med lyd
film
løbecykel
cder med musik
kan ikke lige huske mere
B&J skriver: vi ønskede os tøj traktor legoklodser lidt mad til hans legekøkken en rutsjebane togbane nogle bøger vi kan læse godnat med nogle med lyd film løbecykel cder med musik kan ikke lige huske mere
noget med lyd
jamen selvfølgelig ... ALT med lyd er et hit .. er det også her
serinasmor skriver: noget med lyd jamen selvfølgelig ... ALT med lyd er et hit .. er det også her
hihhiih ups det skulle være bøger med lyd hihihihih
K&S skriver: Helt i orden Anton er også helt vild med store biler, tog & busser - men han skal jo også ønske andre ting (hvis du spørger hans mor)
Jeg overvejer en værktøjsbænk og/eller et køkken, for det har de endnu ikke. Eller en tavle de kan male med kridt på.
Synes det er super svært
Faith skriver: Jeg overvejer en værktøjsbænk og/eller et køkken, for det har de endnu ikke. Eller en tavle de kan male med kridt på. Synes det er super svært
Jeg overvejer også en værktøjsbænk - Anton har et køkken (det fik han til jul), men det fyyyyylder så meget i en lejlighed
Og ja, en tavle har jeg også kig på
Gode ønsker, TAK
ALT med lyd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128