Fødselsdagsønsker til 2-årig deng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Faith

K&S skriver:

Jeg overvejer også en værktøjsbænk - Anton har et køkken (det fik han til jul), men det fyyyyylder så meget i en lejlighed

Og ja, en tavle har jeg også kig på

Ja det fylder! Synes i forvejen de har uendelige mængder legetøj, men det hjælper jo ikke noget når de ikke finder det spændende længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Ryberg

Kender en der fik en trampolin....

Éllers er der badebassin, tøj, legekøkken, værktøjsbænk, legehus, legemad, traktorer i alle størrelser og afskygninger, hoppehest, balancecykel, V-smile, Duplo, El-motorcykel, trillebøre, skovl og kost til udenfor, stol og bord til udenfor - evt. sådan en børne bænk med bord...
Udendørs kridt til at tegne på fliser med, legetelt til udenfor (et der sidder fast på jorden)

Anmeld

30. maj 2012

K&S

Faith skriver:

Ja det fylder! Synes i forvejen de har uendelige mængder legetøj, men det hjælper jo ikke noget når de ikke finder det spændende længere.

Nej, lige præcis - jeg synes også det virker som om at Anton keder sig med det legetøj, han har nu (og han har alligevel en hel del )...

Anton begyndte for 1 måneds tid siden at kunne køre rigtig på sin politiscooter (som i at benene nu er lange nok) og så fik han anhænger for nogle uger siden og den er et hit

Ellers er han mere interesseret i at hjælpe med alle de huslige ting herhjemme - han har helt styr på hvordan man fylder vaskemaskinen, putter sæbe i, tænder den, slukker den og tager tøjet ud igen

Anmeld

30. maj 2012

LinLin

Davids bedste gaver var Duplo tog og cd afspiller til værelset Han fik også mange Schleich dyr!

Adam ønsker sig Duplo Cars (McQueen & Bumle), tegnetavle (de der magnet-nogen, man kan viske ud...).
- og flere Schleich dyr til deres nu fælles samling (toget har han nu overtaget )

Jeg har faktisk allerede købt noget til ham: mumi-bowlingspil og badedyr med Barbapapa (han har først fødselsdag i september, men der var udsalg i Salling )

Anmeld

30. maj 2012

LR85

K&S skriver:

Anton fylder snart 2 (!!) år og jeg er jo allerede i gang med forberedelserne, men jeg mangler nogle gode ønsker

Hvad fik jeres 2-årige i gave? Eller hvad er et hit hos jeres 2-årige?

Katja (som slet ikke kan fatte at Anton bliver 2 år...!)

nåå, store dreng.

Jamen vi fik.

puslespil (ca 10 brikker) -stort hit

den der lille røde/blå motorcykel/scooter -kæmpe hit

tøj med byggemand bob, som er vores store hit a film herhjemme

en Peter plys bog som vi læser hver eneste aften

tøj, tøj og atter tøj.

Nogen børn er også så udviklede at de ville kunne bruge sådan en løbecykel, så det kunne også være en ide. Vi venter dog til han er 2½ tror jeg

Anmeld

30. maj 2012

LR85

hvis i ikke allerede har sådan et legekøkken, er det virkelig en stor glæde hos børn fra ca 1½-2 årt og opefter.

Anmeld

30. maj 2012

Faith

K&S skriver:

Nej, lige præcis - jeg synes også det virker som om at Anton keder sig med det legetøj, han har nu (og han har alligevel en hel del )...

Anton begyndte for 1 måneds tid siden at kunne køre rigtig på sin politiscooter (som i at benene nu er lange nok) og så fik han anhænger for nogle uger siden og den er et hit

Ellers er han mere interesseret i at hjælpe med alle de huslige ting herhjemme - han har helt styr på hvordan man fylder vaskemaskinen, putter sæbe i, tænder den, slukker den og tager tøjet ud igen

Åh ja den berømte politiscooter... Sådan en har vi osse. Det er da bare verdens bedste opfindelse! Den og så deres røde scooter

Ja husligt arbejde er osse et hit her. At hjælpe med at dække bord og tømme vaskemaskine. Det tror jeg altså osse udvikler dem rigtig meget og det giver dem rigtig go selvtillid når man så roser dem for det de gør. Og så er man jo sammen med sit barn/børn samtidig, i stedet for at lave ting hver for sig forskellige steder i huset.

Anmeld

31. maj 2012

K&S

KittyGirl skriver:

Kender en der fik en trampolin....

Éllers er der badebassin, tøj, legekøkken, værktøjsbænk, legehus, legemad, traktorer i alle størrelser og afskygninger, hoppehest, balancecykel, V-smile, Duplo, El-motorcykel, trillebøre, skovl og kost til udenfor, stol og bord til udenfor - evt. sådan en børne bænk med bord...
Udendørs kridt til at tegne på fliser med, legetelt til udenfor (et der sidder fast på jorden)

Det er bare SÅ svært med trampolin i lejlighed  men ellers en fed ide, Anton elsker at hoppe på trampolin

Tak for alle forslagene

Anmeld

31. maj 2012

K&S

DAs mor skriver:

Davids bedste gaver var Duplo tog og cd afspiller til værelset Han fik også mange Schleich dyr!

Adam ønsker sig Duplo Cars (McQueen & Bumle), tegnetavle (de der magnet-nogen, man kan viske ud...).
- og flere Schleich dyr til deres nu fælles samling (toget har han nu overtaget )

Jeg har faktisk allerede købt noget til ham: mumi-bowlingspil og badedyr med Barbapapa (han har først fødselsdag i september, men der var udsalg i Salling )

Duplo tog? Er det bare Duplo i togudgave?

CD-afspiller har han, men Schleich-dyr og tegnetavle er super gode idéer

Anmeld

31. maj 2012

K&S

LR85 skriver:

nåå, store dreng.

Jamen vi fik.

puslespil (ca 10 brikker) -stort hit

den der lille røde/blå motorcykel/scooter -kæmpe hit

tøj med byggemand bob, som er vores store hit a film herhjemme

en Peter plys bog som vi læser hver eneste aften

tøj, tøj og atter tøj.

Nogen børn er også så udviklede at de ville kunne bruge sådan en løbecykel, så det kunne også være en ide. Vi venter dog til han er 2½ tror jeg

Jaaa, det er helt vildt at han bliver 2

TUSIND tak for alle idéerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.