Gode råd søges: bange for vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

serinasmor

Janni. skriver:

Det gjorde vi flere gange om dagen her hvor det var så varmt, men igen med samme resultat. Dog har vi haft en lidt bedre succes i aften. 

I aften har jeg etage vasket ham imens han fik lov til at sidde ved siden af baby badekaret, og plaske med sit legetøj. Det var uden gråd i aften, så håber vi er kommet lidt nærmere.  Han endte med at sidde og vippe med tæerne i vandet, det gjorde han selv til sidst. 

Jeg blev lige lidt stolt dér. 

ej hvor er det dejligt

det lyder til det går den rigtige vej så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Felix har også lige haft sådan en periode.... Vi prøvede også alt tænkeligt uden held. En dag satte jeg ham i brusekabinen ved siden af det fyldte babybadekar og han endte med at sidde og pjaske med vandet i karet og blev badet på den måde den dag - siden har der intet været, selvom han også var helt hysterisk bare vi tog tøjet af ham!! 

Jeg har prøvet din løsning i aften, det gik faktisk okay. Og Silas endte med at ville sidde hos mig med fødderne dyppet i baby badekaret. 

Så han blev vasket i aften uden gråd. Det var en dejlig oplevelse for os alle 3. 

1000 tak for dit hjælpsomme råd Anne. 

Anmeld

30. maj 2012

Janni.

B&J skriver:

JUBIII det er helt klart fremskridt håber snart han vil i sit badekar igen tror jeg også det sker tror bare det er for en periode

det håber vi. Så må det tage den tid det tager. 

Anmeld

30. maj 2012

B&J

Janni. skriver:

det håber vi. Så må det tage den tid det tager. 

jaa det må man men dejligt det er bedre idag

Anmeld

30. maj 2012

Janni.

Babymor2010 skriver:

Aaaarh hvor flot af ham  Det er efterhånden snart lang tid siden Isabella har siddet i sit babybadekar - hun kommer med mig i brusekabinen. I går aftes prøvede jeg en ny teroi, gik med hende under bruseren, og det kunne hun godt  

Silas var også vant til at sidde i det store badekar. Men vi valgte at gå tilbage til baby badekaret efter han blev bange. I håb om at det kunne bringe gode minder frem. 

Silas bryder sig ikke om bruseren, han stivner, skriger/græder. Om det er strålerne eller selve bruseren, evt den lille plads der er, skal jeg ikke kunne sige. 

Anmeld

30. maj 2012

Janni.

serinasmor skriver:

ej hvor er det dejligt

det lyder til det går den rigtige vej så 

Det håber vi. Jeg vil ikke presse ham til at sidde i badekaret. Så kun fødderne blev dyppet, hvilket er langt mere end tidligere 

Anmeld

30. maj 2012

Janni.

B&J skriver:

jaa det må man men dejligt det er bedre idag

Jeps vi satser på at kunne gentagne det næste gang  

Nu frygter jeg ikke næste bad på samme måde. Det må hjælpe. 

Anmeld

30. maj 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Jeg har prøvet din løsning i aften, det gik faktisk okay. Og Silas endte med at ville sidde hos mig med fødderne dyppet i baby badekaret. 

Så han blev vasket i aften uden gråd. Det var en dejlig oplevelse for os alle 3. 

1000 tak for dit hjælpsomme råd Anne. 

Ih hvor er det skønt at læse!! Jeg håber det fortsætter med at gå fremad hurtigt, de skal jo vaskes, de kære små, og det er da rarest når det er en god oplevelse for alle! 

Velbekomme!

Anmeld

30. maj 2012

B&J

Janni. skriver:

Jeps vi satser på at kunne gentagne det næste gang  

Nu frygter jeg ikke næste bad på samme måde. Det må hjælpe. 

jaaa nemlig ved ikke hvorfor børn gør det for det er slet sjov sååå elsker de det helt vildt også er de bange... og det er hårdt imens det står på men når det ellers er så er det dejligt at hygge og lege med dem imens de er i bad

Anmeld

30. maj 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Ih hvor er det skønt at læse!! Jeg håber det fortsætter med at gå fremad hurtigt, de skal jo vaskes, de kære små, og det er da rarest når det er en god oplevelse for alle! 

Velbekomme!

Nemlig det hjælper så meget at vi alle er glade imens. Det giver dårlig stemning i hele huset bare ved tanken om bad.   

Men vi aner fremgang forude, så vi satser på det går bedre næste gang også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.