Rabarber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. maj 2012

tarkoflen

Kay skriver:

tror der er mange der ikke har brugt dem og så bare smidt dem væk...  syntes også sådan nogle plejer at vokse helt vildt...

Mine forældres blev delt i tre sidste år, og den smider om sig med rabarber igen i år forstår ikke hvis folk har smidt dem væk, for det er da totalt in med rabarber i alle madprogrammer og opskrifter på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

tror vinden tog den har stået og kigget op siden jeg fik beskeden... men ingen kage... hvor lang tid plejer sådan noget at tage??

Nu er der jo et stykke over til dig, så giv liiiiiiige et kvarter mere... Så skulle du gerne have det... 

Anmeld

29. maj 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Lone Jakobsen skriver:

jeg kigger lige med her.

havde nemlig overvejet at lave en tråd som din. dog ønsker jeg ikke en knold, men blot et sted her i byen hvor mine dagplejebøn og jeg ku hente en spand rababer

ku nemlig godt bruge lidt flere end dem jeg har i haven

Det er godt nok ikke lige 'i byen' men vi har flere rabarber, end vi kan bruge - du må meget gerne aftage lidt af dem

Anmeld

29. maj 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Mine forældres blev delt i tre sidste år, og den smider om sig med rabarber igen i år forstår ikke hvis folk har smidt dem væk, for det er da totalt in med rabarber i alle madprogrammer og opskrifter på nettet

ja... men kan jo være de har smidt demud over de sidste par år... og så ærger sig nu??

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Nu er der jo et stykke over til dig, så giv liiiiiiige et kvarter mere... Så skulle du gerne have det... 

oki

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

Kay skriver:

ja... men kan jo være de har smidt demud over de sidste par år... og så ærger sig nu??

Tjah det kan være, at det er sådan noget

Skal du bruge en god opskrift på en neeeeem og virkelig lækker rabarbertærte med marcipan, så sig til

Anmeld

29. maj 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Tjah det kan være, at det er sådan noget

Skal du bruge en god opskrift på en neeeeem og virkelig lækker rabarbertærte med marcipan, så sig til

til til til....

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

Kay skriver:

til til til....

Jeg har en veninde med glutenallergi og fandt denne og den smager så fantastisk og er bare nem et tip er at fryse marcipanen, så er den lidt nemmere at rive

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=20446

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

oki

Anmeld

29. maj 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Jeg har en veninde med glutenallergi og fandt denne og den smager så fantastisk og er bare nem et tip er at fryse marcipanen, så er den lidt nemmere at rive

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=20446

hold da op den lydder let  og lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.