Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: hvor er den rigtige ende af landet??
hvor er den rigtige ende af landet??
Jylland!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstrålebørn skriver: Jeg er rigtig god til langkast
Jeg er rigtig god til langkast
skal jeg huske
StineW79 skriver: Jylland!! Vh stine
hmmm ja det er helt forkert jo... og skal ik lige til jylland foreløbig...
jeg kigger lige med her.
havde nemlig overvejet at lave en tråd som din. dog ønsker jeg ikke en knold, men blot et sted her i byen hvor mine dagplejebøn og jeg ku hente en spand rababer
ku nemlig godt bruge lidt flere end dem jeg har i haven
Kay skriver: skal jeg huske
Ja det må du nok hellere... Så kontakt mig lige når skal kastes noget... Så er jeg klar...
Lone Jakobsen skriver: jeg kigger lige med her. havde nemlig overvejet at lave en tråd som din. dog ønsker jeg ikke en knold, men blot et sted her i byen hvor mine dagplejebøn og jeg ku hente en spand rababer ku nemlig godt bruge lidt flere end dem jeg har i haven
jamen så kig med der er et par stykker i jylland med rabarber indtil videre...
Solstrålebørn skriver: Ja det må du nok hellere... Så kontakt mig lige når skal kastes noget... Så er jeg klar...
kage!!!!
søger en knold (aflægger) rabarber til at plante i min lille have i københavns området eller omkring hillerød eller gilleleje
søger en knold (aflægger) rabarber til at plante i min lille have
i københavns området eller omkring hillerød eller gilleleje
Er det ok med vinrababer? dem synes jeg er bedst til kompot og sådan..
ano14316 skriver: Er det ok med vinrababer? dem synes jeg er bedst til kompot og sådan..
er der forskel på rabarber???
Kay skriver: jamen så kig med der er et par stykker i jylland med rabarber indtil videre...
ja jeg vil holde et vågent øje med om nogen sku være fra Aulum
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128