Rabarber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. maj 2012

Kay

Lone Jakobsen skriver:

ja jeg vil holde et vågent øje med om nogen sku være fra Aulum

god plan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

tarkoflen

De vokser jo helt vildt, så forstår ikke helt, hvorfor folk ikke vil af med nogle

Jeg håber du finder en venlig sjæl på sjælland

Anmeld

29. maj 2012

Kay

tarkoflen skriver:

De vokser jo helt vildt, så forstår ikke helt, hvorfor folk ikke vil af med nogle

Jeg håber du finder en venlig sjæl på sjælland

tror der er mange der ikke har brugt dem og så bare smidt dem væk...  syntes også sådan nogle plejer at vokse helt vildt...

Anmeld

29. maj 2012

ano14316

Kay skriver:

er der forskel på rabarber???

ja lidt er der.. vinrababer er lidt tyndere, men har mere smag i forhold til syrlighed og er knap så trævlede som de store sorter.. Synes klart det er de bedste til madlavning.. og så giver de også en flottere rød farve..

Anmeld

29. maj 2012

Kay

ano14316 skriver:

ja lidt er der.. vinrababer er lidt tyndere, men har mere smag i forhold til syrlighed og er knap så trævlede som de store sorter.. Synes klart det er de bedste til madlavning.. og så giver de også en flottere rød farve..

skal nok mest bruge dem til madlavning så det lydder fint

Anmeld

29. maj 2012

ano14316

Kay skriver:

er der forskel på rabarber???

det her er typiske vinrabarber http://www.staudesalg.dk/catalog/product.php?id_product=440

Anmeld

29. maj 2012

ano14316

Kay skriver:

skal nok mest bruge dem til madlavning så det lydder fint

Okay, så vil min far gerne dele sin, de har jo godt af at blive delt engang imellem.

Anmeld

29. maj 2012

Kay

ano14316 skriver:

Okay, så vil min far gerne dele sin, de har jo godt af at blive delt engang imellem.

uhhh det lydder dejligt

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

kage!!!!

Super har lidt othello i køleren vi lige har smovset... Den er kastet afsted til dig... 

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Super har lidt othello i køleren vi lige har smovset... Den er kastet afsted til dig... 

tror vinden tog den har stået og kigget op siden jeg fik beskeden... men ingen kage... hvor lang tid plejer sådan noget at tage??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.