Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone Jakobsen skriver: ja jeg vil holde et vågent øje med om nogen sku være fra Aulum
ja jeg vil holde et vågent øje med om nogen sku være fra Aulum
god plan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: De vokser jo helt vildt, så forstår ikke helt, hvorfor folk ikke vil af med nogle Jeg håber du finder en venlig sjæl på sjælland
De vokser jo helt vildt, så forstår ikke helt, hvorfor folk ikke vil af med nogle Jeg håber du finder en venlig sjæl på sjælland
tror der er mange der ikke har brugt dem og så bare smidt dem væk... syntes også sådan nogle plejer at vokse helt vildt...
Kay skriver: er der forskel på rabarber???
er der forskel på rabarber???
ja lidt er der.. vinrababer er lidt tyndere, men har mere smag i forhold til syrlighed og er knap så trævlede som de store sorter.. Synes klart det er de bedste til madlavning.. og så giver de også en flottere rød farve..
ano14316 skriver: ja lidt er der.. vinrababer er lidt tyndere, men har mere smag i forhold til syrlighed og er knap så trævlede som de store sorter.. Synes klart det er de bedste til madlavning.. og så giver de også en flottere rød farve..
skal nok mest bruge dem til madlavning så det lydder fint
det her er typiske vinrabarber http://www.staudesalg.dk/catalog/product.php?id_product=440
Kay skriver: skal nok mest bruge dem til madlavning så det lydder fint
Okay, så vil min far gerne dele sin, de har jo godt af at blive delt engang imellem.
ano14316 skriver: Okay, så vil min far gerne dele sin, de har jo godt af at blive delt engang imellem.
uhhh det lydder dejligt
Kay skriver: kage!!!!
kage!!!!
Super har lidt othello i køleren vi lige har smovset... Den er kastet afsted til dig...
Solstrålebørn skriver: Super har lidt othello i køleren vi lige har smovset... Den er kastet afsted til dig...
tror vinden tog den har stået og kigget op siden jeg fik beskeden... men ingen kage... hvor lang tid plejer sådan noget at tage??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128