Er ved at planlægge utroskab.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Mor til Ella

MorDk skriver:

Enig!

Græsset er GRØNNEST liiige netop dér hvor man vander det!!!

Kan ikke forstå du tænker i de baner... hvis du elsker din kæreste. For alle kan vel mangle "noget" ingen er perfekte...

Men hvis du så valgte ham den anden så ville han også mangle noget .... og så hopper du til den næste...

Jeg sys seriøst du tænke over hvad det er du har gang i.

Utroskab er ALTødelæggende.... specielt for den det går ud over!

Been there... selv den dag i dag har jeg ar på sjælen og jeg har INGEN følelser tilbage for min eksmand... MEN det gør noget ved ens psyke og sjæl at blive svigtet på den måde.

"Du skal behandle andre som du gerne selv vil behandles"

Græsset er GRØNNEST liiige netop dér hvor man vander det!!!

Det var da en fin tale måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja hvad fanden sker der for mig!!!!! Jeg ELSKER min forlovede.. og ved vi har så meget godt.. men mangler alligevel en masse.. har mødt den her fyr... grrr.. han har og er som alt det jeg mangler i min forlovede.. men jeg vil gerne at det hele fungerede mellem kæresten og jeg.. men mangler så meget i ham... ham jeg har mødt vækker noget i mig og har alle de ting jeg SAAAAVNER!!
Årh hvad gør jeg... vil dem begge... men alligevel ikke...

det kan du simpelthen bare ikke være bekendt over for din forlovede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

30. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja det er virkelig trist!
Det er ikke fejl som han mangler at lukke toiletbrættet, roder og sådan noget..
Men mangler bare kys, kram og nærvær.. han er sådan en kold type med det.. hvis jeg vil have et kram skal jeg stille mig ind til ham og nærmest løfte hans arme over mig.. jeg mangler bare at føle mig i værd sat osv.. Han er altid træt og dræner mig meget..
MEN de andre ting er ok i forholdet.. altså hans menneskelige værdier osv er i orden..
Har nævnt det mange gange for ham..

Det lyder lidt som om du nøjes, så jeg synes du skal tænke meget grundigt over om han virkelig er ham du vil giftes med.

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Når du allerede er nået dertil, hvor du er blevet vild med en anden og synes dit forhold med din forlovede er dårligt, ja så synes jeg at du skal springe ud i det og så bryde med din kæreste.

Livet er for kort til at "nøjes", og der ingen der ved om det så er HAM du skal være sammen med for evigt, så synes at du skal gøre op med dig selv om du kan "leve" uden at prøve at se hvad der sker.

Går ikke ind for utroskab, så synes at man helt sikkert skal afslutte st forhold inden man begiver sig ud i nye eventyr.

Håber du finder lykken

/Fenja

Anmeld

31. maj 2012

anjamichell@gmail.com

En ting ved jeg : Du har ALDRIG nogensinde selv været udsat for utroskab der hvor den virkelig rammer!!

Havde du det, så ville du vide hvor meget det kan ødelægge selvværd, troen på kærlighed og ikk mindst tillid for et andet menneske!!
Vidste du hvor ondt det gjorde, så havde du ikk engang overvejet det!!

Anmeld

1. juni 2012

mpr

Håber virkelig inderst inde du ALDRIG ville føre de tanker ud i livet!

Min eks var mig utro og da min nuværende kæreste og jeg fandt sammen skulle han bruge et halvt år på at bygge selvtillid op hos mig! Det er ONDT! at ødelægge så meget for en anden person... Min eks gjorde at jeg ikke stolede på min nuværende kæreste så lang tid, fordi jeg havde oplevet en kæreste der opførte sig som alt var perfekt og så bare var sammen med en anden... Hvis du vil være sammen med en anden så sig lige farvel til kæresten først.. Man kan ikke bare spille på to heste og så håbe bare en af dem vinder.. før eller senere vil nogen blive meget kede af det.. Og det er ikke dig der kommer til at lide det største tab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.