Er ved at planlægge utroskab.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.135 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja hvad fanden sker der for mig!!!!! Jeg ELSKER min forlovede.. og ved vi har så meget godt.. men mangler alligevel en masse.. har mødt den her fyr... grrr.. han har og er som alt det jeg mangler i min forlovede.. men jeg vil gerne at det hele fungerede mellem kæresten og jeg.. men mangler så meget i ham... ham jeg har mødt vækker noget i mig og har alle de ting jeg SAAAAVNER!!
Årh hvad gør jeg... vil dem begge... men alligevel ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

sne190810

Græsset ser altid grønnere ud på den anden side, men er det sjældent.

Hank op i dig selv, og find ud af hvad du vil. Alt andet er synd for din nuværende kæreste.

Anmeld

29. maj 2012

pussekat

Anonym skriver:

Ja hvad fanden sker der for mig!!!!! Jeg ELSKER min forlovede.. og ved vi har så meget godt.. men mangler alligevel en masse.. har mødt den her fyr... grrr.. han har og er som alt det jeg mangler i min forlovede.. men jeg vil gerne at det hele fungerede mellem kæresten og jeg.. men mangler så meget i ham... ham jeg har mødt vækker noget i mig og har alle de ting jeg SAAAAVNER!!

hejsa

vis du elsker dig  forlovede så gør man ikke det selv om den andet her når af det dig  forlovede ikke her jeg vil hold mig til ham jeg er nu vis jeg være dig

Anmeld

29. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Anonym skriver:

Ja - find ud af hvad du vil INDEN du gør noget, ellers er du (undskyld sproget) en forbandet møgkælling!

INGEN fortjener at blive udsat for utroskab. Fair nok hvis man ikke ønsker at være sammen længere, men find ud af det inden man gør noget med nogle andre.

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

Tja har ham fyren også alt det du elsker ved din kæreste?.

Du må nok tage valg nu om du vil
Være med kæresten, slå op og tage chancen med den nye fyr, eller finde ud af om ingen af dem egentlig er helt det du søger

Du er i hvertfald nød til at tage valget inden du vælger at være utro, for det er der ingen som fortjener

Håber du finder ud af hvad du ønsker
Kram

Anmeld

29. maj 2012

twinny

sne190810 skriver:

Hank op i dig selv, og find ud af hvad du vil. Alt andet er synd for din nuværende kæreste.

Helt enig....

Det er meget sjældent grønnere på den anden side...

TS:

Men Ham du planlægger utroskab med, er jo heller ikk perfekt... Hva så med alle de ting han mangler`?

Held og lykke med det.

Anmeld

29. maj 2012

FrkT

sne190810 skriver:

Jeg kunne ikke have sagt det bedre! 

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Helt enig....

Det er meget sjældent grønnere på den anden side...

TS:

Men Ham du planlægger utroskab med, er jo heller ikk perfekt... Hva så med alle de ting han mangler`?

Held og lykke med det.

Ja det er jo det.. men man må jo vægte hvilke ting der er vigtigst..

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

sne190810 skriver:

DYBT ENIG !!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

29. maj 2012

jydeinden

sne190810 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.