Ja det er virkelig trist!
Det er ikke fejl som han mangler at lukke toiletbrættet, roder og sådan noget..
Men mangler bare kys, kram og nærvær.. han er sådan en kold type med det.. hvis jeg vil have et kram skal jeg stille mig ind til ham og nærmest løfte hans arme over mig.. jeg mangler bare at føle mig i værd sat osv.. Han er altid træt og dræner mig meget..
MEN de andre ting er ok i forholdet.. altså hans menneskelige værdier osv er i orden..
Har nævnt det mange gange for ham..
Det lyder som om det er nogle ret vigtige ting (for dig) der mangler. Er du sikker på, at du vil leve resten af dit liv med et forhold, hvor det mangler?
For mig ville det ikke være ok. Jeg ønsker ikke at leve i et forhold, hvor jeg mangler noget, der er så vigtigt, at jeg er nødt til at få det et andet sted.
Jeg kan leve med at min mand skal mindes om de praktiske ting mm., men jeg ville ikke kunne leve med ikke at føle mig værdsat eller med at mangle nærhed fysisk og psykisk.
Ønsker du at bevæge dig derud, hvor du er nødt til at lyve for ham, for at kunne blive i forholdet?
Så ville jeg hellere vælge at få det afsluttet, og se mig om efter et forhold, hvor jeg kunne leve med de fejl og mangler der er, uden at skulle tilfredsstilles et andet sted.
Hvilken slags forhold er det, hvis du skal være ham utro, for at kunne blive i det?

Anmeld