Er ved at planlægge utroskab.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja hvad fanden sker der for mig!!!!! Jeg ELSKER min forlovede.. og ved vi har så meget godt.. men mangler alligevel en masse.. har mødt den her fyr... grrr.. han har og er som alt det jeg mangler i min forlovede.. men jeg vil gerne at det hele fungerede mellem kæresten og jeg.. men mangler så meget i ham... ham jeg har mødt vækker noget i mig og har alle de ting jeg SAAAAVNER!!
Årh hvad gør jeg... vil dem begge... men alligevel ikke...

Jeg kan blive helt ked af at læse det du skriver....

Synes du skal tænke godt igennem hvordan du ville have det hvis din kæreste overvejede sådanne ting, JEG ville føle mig svigtet i højeste grad.

ingen er perfekt

Du har allerede overskredet grænsen for hvad jeg synes er ok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

B&J

Jamen du siger du savner noget hos din forlovede hvorfor får du så ikke snakket med ham omkring de ting stedet for at gøre noget dumt du ville selv blive ked af det hvis han gjorde det mod dig... og kan godt være ham den anden fyr ikke har de ting din forlovede men hvordan kan du være sikker på alt bare er så godt hos ham???

syntes ærlig talt hvis du vil gøre noget dumt ja så forlad din forlovede inden. for det skal ikke gå ud over ham.

Anmeld

30. maj 2012

Kongmulle

Når du kan sidde og planlægge den slags, så er der noget i dit forhold der ikke virker. MEN du opnår intet ved utroskab, andet end sårede mennesker. Jeg kan ikke fordrage utroskab. Hvis ikke man er tilfreds i sit forhold, så LAVER man det eller GÅR SIN VEJ. Og det skal man gøre INDEN man er i kanen med en anden. Du skriver din kæreste er din forlovede, det indikerer i skal giftes. Den ide syntes jeg så du skal overveje en gang mere, når man ser på den situation du står i nu.

Prøv at mærke efter nede i maven, hvordan ville du have det hvis din kæreste gjorde det her mod dig?

Anmeld

30. maj 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Ja hvad fanden sker der for mig!!!!! Jeg ELSKER min forlovede.. og ved vi har så meget godt.. men mangler alligevel en masse.. har mødt den her fyr... grrr.. han har og er som alt det jeg mangler i min forlovede.. men jeg vil gerne at det hele fungerede mellem kæresten og jeg.. men mangler så meget i ham... ham jeg har mødt vækker noget i mig og har alle de ting jeg SAAAAVNER!!

husk på man kan til hver en tid, finde det man savner i sin kæreste i en anden, fordi man ikke kender den anden, så der kan man selv være med til at skabe den mand man savner.. kan du følge mig? ..

vigtigest er at du HUSKER på det du kan miste for altid.. hvad med at snakke med din kæreste om det du savner ved ham, frem for at næsten smide det på gulvet ?

Pøj pøj ..

Anmeld

30. maj 2012

MorDk

Jeg kan blive helt ked af at læse det du skriver....

Synes du skal tænke godt igennem hvordan du ville have det hvis din kæreste overvejede sådanne ting, JEG ville føle mig svigtet i højeste grad.

ingen er perfekt

Du har allerede overskredet grænsen for hvad jeg synes er ok 

Enig!

Græsset er GRØNNEST liiige netop dér hvor man vander det!!!

Kan ikke forstå du tænker i de baner... hvis du elsker din kæreste. For alle kan vel mangle "noget" ingen er perfekte...

Men hvis du så valgte ham den anden så ville han også mangle noget .... og så hopper du til den næste...

Jeg sys seriøst du tænke over hvad det er du har gang i.

Utroskab er ALTødelæggende.... specielt for den det går ud over!

Been there... selv den dag i dag har jeg ar på sjælen og jeg har INGEN følelser tilbage for min eksmand... MEN det gør noget ved ens psyke og sjæl at blive svigtet på den måde.

"Du skal behandle andre som du gerne selv vil behandles"

Anmeld

30. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvor er det trist at læse dit indlæg.

I er jo forlovet, så burde du jo synes, at han er manden i dit liv og ikke at han mangler en masse.

Jeg elsker min kæreste med "de fejl" han har, da han jo også var sådan da jeg mødte ham og den person jeg blev forelsket i, derfor vil jeg hverken lave om på ham eller finde en anden. 

Jeg synes du skal skrive ned helt konkret hvad du synes der mangler og enten accepterer det og hvis det ikke er noget du kan forlige dig med, så må du slutte forholdet.

Anmeld

30. maj 2012

JH12

sne190810 skriver:

Græsset ser altid grønnere ud på den anden side, men er det sjældent.

Hank op i dig selv, og find ud af hvad du vil. Alt andet er synd for din nuværende kæreste.

Fuldstændig enig !!!

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvor er det trist at læse dit indlæg.

I er jo forlovet, så burde du jo synes, at han er manden i dit liv og ikke at han mangler en masse.

Jeg elsker min kæreste med "de fejl" han har, da han jo også var sådan da jeg mødte ham og den person jeg blev forelsket i, derfor vil jeg hverken lave om på ham eller finde en anden. 

Jeg synes du skal skrive ned helt konkret hvad du synes der mangler og enten accepterer det og hvis det ikke er noget du kan forlige dig med, så må du slutte forholdet.

Ja det er virkelig trist!
Det er ikke fejl som han mangler at lukke toiletbrættet, roder og sådan noget..
Men mangler bare kys, kram og nærvær.. han er sådan en kold type med det.. hvis jeg vil have et kram skal jeg stille mig ind til ham og nærmest løfte hans arme over mig.. jeg mangler bare at føle mig i værd sat osv.. Han er altid træt og dræner mig meget..
MEN de andre ting er ok i forholdet.. altså hans menneskelige værdier osv er i orden..
Har nævnt det mange gange for ham..

Anmeld

30. maj 2012

FruK

Ja det er virkelig trist!
Det er ikke fejl som han mangler at lukke toiletbrættet, roder og sådan noget..
Men mangler bare kys, kram og nærvær.. han er sådan en kold type med det.. hvis jeg vil have et kram skal jeg stille mig ind til ham og nærmest løfte hans arme over mig.. jeg mangler bare at føle mig i værd sat osv.. Han er altid træt og dræner mig meget..
MEN de andre ting er ok i forholdet.. altså hans menneskelige værdier osv er i orden..
Har nævnt det mange gange for ham..

Det lyder som om det er nogle ret vigtige ting (for dig) der mangler. Er du sikker på, at du vil leve resten af dit liv med et forhold, hvor det mangler?

For mig ville det ikke være ok. Jeg ønsker ikke at leve i et forhold, hvor jeg mangler noget, der er så vigtigt, at jeg er nødt til at få det et andet sted.
Jeg kan leve med at min mand skal mindes om de praktiske ting mm., men jeg ville ikke kunne leve med ikke at føle mig værdsat eller med at mangle nærhed fysisk og psykisk.

Ønsker du at bevæge dig derud, hvor du er nødt til at lyve for ham, for at kunne blive i forholdet?

Så ville jeg hellere vælge at få det afsluttet, og se mig om efter et forhold, hvor jeg kunne leve med de fejl og mangler der er, uden at skulle tilfredsstilles et andet sted.

Hvilken slags forhold er det, hvis du skal være ham utro, for at kunne blive i det?

Anmeld

30. maj 2012

Solstrålebørn

Du skal hvert fald gøre op med dig selv om det er din forlovede du vil eller ham fyren du har mødt... 

Utroskab skulle afskaffes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.