I dag er bare sådan en dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Haha det lyder fuldstændig som min kæreste.... Han er også virkelig selektiv på alle områder...

Nogle gange bliver jeg også vildt irriteret på ham, og ville faktisk helst ønske han lige kunne stikke af et par timer så jeg bare kunne være mig selv....

Andre dage griner jeg bare lidt af ham, og siger med et smil på læben om ikke han lige synes det var på tide at rydde lidt op, eller huske de aftaler vi har... Nogle gange har jeg været sådan rigtig provokerende og lavet små gule sedler til ham... Fx var han før rigtig dårlig til at bruge toiletbørsten efter toiletbesøg, så jeg satte en gul seddel på toilettet hvor der stod "vask mig!", indtil han lærte at bruge børsten... Har også gjort det med tøjskabet han ofte glemmer at lukke: "luk mig!"...
Han bliver sådan lidt irriteret over det, men det virker hehe... Så kan de jo bare lære at tage sig lidt sammen...

Det lyder slet ikke dumt det der...

På opvaskeren "tøm mig".. Haha.. Hvor genialt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Enten skælder du ud eller siger stop :-)

Men hvorfor er det altid mig, der skal påtage mig <"bussemandsrollen"?

Det er sgu da pain in the ass BIG TIME! Jeg er altid hende den sure kone, der beder om dit og dat.

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Og min kæreste har intet kørekort. Så jeg kan ikke sende ham væk. Jo, på en punkteret cykel

Haha, nej det kan jeg godt se

Anmeld

29. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Det lyder slet ikke dumt det der...

På opvaskeren "tøm mig".. Haha.. Hvor genialt..

Altså de fleste huslige ting laver jeg jo eftersom jeg bare går herhjemme, men der er bare nogle ting som lissom er hans.. det med toilettet, for det første gider jeg altså ikke skulle rense HANS lort (undskyld sproget) af toilettet, for det andet har vi to badeværelser, hvor han bruger det ene og jeg det andet, så det er kun hans efterladenskaber der er i toilettet, så han har lissom ikke nogen undskyldning...

Og mht klædeskabet, det er hans skab, så hvorfor skal jeg gå og lukke det for ham...

Det lyder sådan lidt børnehaveagtigt med de gule sedler, men det har fungeret her.. Selvfølgelig ikke hver dag, det går lidt af fløjten hvis man bruger dem hele tiden, men bare sådan lige en sjælden gang imellem når man synes at nu har man fundet sig i hans svineri længe nok og har sagt til ham tyve gange at han skal gøre et eller andet uden han har gjort det... Så er det bare på med sedlerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.