I dag er bare sådan en dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Nøøøj, hvor er jeg irritabel idag. Aner ikke lige hvorfor, men synes virkelig at min bedre halvdel er lidt af en klaphat.

Så ringer han bare lige for at høre om jeg skal til en aktivitet i dag, som vi har holdt sommerferie fra i tre uger og ikke starter op igen før september.

Hvad vi skal have at spise? Det fortalte jeg ham igår. Jeg sagde til ham, at jeg overvejede et rygestop. Han gad sgu ikke deltage. Og hvor meget det så kostede?

Jeg har sådan lyst til at råbe af ham.. SÅ BRUG DOG HOVEDET, MENNESKE!...

Han er så pisse glemsom, eller rettere sagt: Selektiv hukommelse. Han ved godt, hvornår det lokale fodboldhold spiller eller hvilke kampe, der kan oddses på, men fandeme ikke, hvad vi skal have til aftensmad..

Er ekstrem pirrelig i dag. Og frygter sådan at jeg kommer til at "kaste op" på ham når han kommer hjem..

Har i også sådanne dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Nøøøj, hvor er jeg irritabel idag. Aner ikke lige hvorfor, men synes virkelig at min bedre halvdel er lidt af en klaphat.

Så ringer han bare lige for at høre om jeg skal til en aktivitet i dag, som vi har holdt sommerferie fra i tre uger og ikke starter op igen før september.

Hvad vi skal have at spise? Det fortalte jeg ham igår. Jeg sagde til ham, at jeg overvejede et rygestop. Han gad sgu ikke deltage. Og hvor meget det så kostede?

Han er så pisse glemsom, eller rettere sagt: Selektiv hukommelse. Han ved godt, hvornår det lokale fodboldhold spiller eller hvilke kampe, der kan oddses på, men fandeme ikke, hvad vi skal have til aftensmad..

Er ekstrem pirrelig i dag. Og frygter sådan at jeg kommer til at "kaste op" på ham når han kommer hjem..

Har i også sådanne dage?

Ih min skat har dårlig hukommelse så her i hytten er jeg kalenderen :-) 

Anmeld

29. maj 2012

Ditte-3

ja tak kender det godt især her i greviditeten puha mine homoner er helt ude på tøjet og nej hvor min bedre halvdel kan iretere mig

Anmeld

29. maj 2012

TeamRocket

Ja.. Min mand er skideirriterende og lige idag tror jeg bare vi skal lade hinanden være. Han bider hovedet af mig hver gang jeg siger noget og jeg synes han er åndssvag og uintelligent at hører på.. Men altså det går jo over Det er jo egentlig ikke ham der er problemet, jeg er bare stresset, har hovedepine og kvalme og han er stresset over noget på jobbet- det er bare 'nemmest' at lade det gå udover hinanden

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Ih min skat har dårlig hukommelse så her i hytten er jeg kalenderen :-) 

Bliver du aldrig træt af at gentage dig selv igen og igen? Hvor svært er det at huske at vi skal have pastasalat? Det er jo ikke fordi vi skal have et eller andet, han ikke ved, hvad er ,eller ikke kan udtale..

Og så en anden ting. Han har også selektiv blik.

Han ser ikke skidtet på gulvet, den fyldte opvasker, den færdige vask i vaskemaskinen, den tomme mælkekarton på bordet, de beskidte underbukser i soveværelset eller det 2 cm høje støv på hylderne.

Jeg forsøger virkelig  at holde orden osv. Og har ALTID gjort det. Er blevet bedre til at prioritere andre ting, for så vigtig er rengøring heller ikke.. Men så tømmer han opvaskeren og lader det beskidte stå. For hvorfor skal man også fylde i?

ARGH!

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Har i også sådanne dage?

Du kan tro, jeg kender alt til det

Min kæreste er lige sådan. Grr  Men vi elsker dem jo alligevel

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ja.. Min mand er skideirriterende og lige idag tror jeg bare vi skal lade hinanden være. Han bider hovedet af mig hver gang jeg siger noget og jeg synes han er åndssvag og uintelligent at hører på.. Men altså det går jo over Det er jo egentlig ikke ham der er problemet, jeg er bare stresset, har hovedepine og kvalme og han er stresset over noget på jobbet- det er bare 'nemmest' at lade det gå udover hinanden

Ja, det er også sådan her. Der er lidt øko. problemer nu her sidst på måneden, jeg sidder og hænger over en opgave, der skal være færdig og han ja... Aner det ikke.

Tror virkelig snart, vi har brug for at "mærke" hinanden igen. Vi har et hotelophold liggende og en brunch-box. Men vi vil gerne have lidt ekstra penge til den eventuelle tur, så vi kan komme ud og spise mv..

Jeg er på SU, så pengene hænger ikke på træerne. Og jeg har endda lige taget et ekstra job. Er påbegyndt vægttab, det går skide godt - og han er meget stolt og støtter mig, overvejer rygestop osv.

Plus at jeg for lidt over et år siden fik en depression og stress samt angstanfald..

Amen det er jo pisse fedt det hele!... Har lyst til at SKRIGE!!!!!!!

Anmeld

29. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Bliver du aldrig træt af at gentage dig selv igen og igen? Hvor svært er det at huske at vi skal have pastasalat? Det er jo ikke fordi vi skal have et eller andet, han ikke ved, hvad er ,eller ikke kan udtale..

Og så en anden ting. Han har også selektiv blik.

Han ser ikke skidtet på gulvet, den fyldte opvasker, den færdige vask i vaskemaskinen, den tomme mælkekarton på bordet, de beskidte underbukser i soveværelset eller det 2 cm høje støv på hylderne.

Jeg forsøger virkelig  at holde orden osv. Og har ALTID gjort det. Er blevet bedre til at prioritere andre ting, for så vigtig er rengøring heller ikke.. Men så tømmer han opvaskeren og lader det beskidte stå. For hvorfor skal man også fylde i?

ARGH!

Nogle gange jo :-) men nu er det ikke bare fordi at han ikke gider huske men efter en påkørelse i december er det blevet slemt. Han er heldigvis god til det huslige 

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss-L86 skriver:

Du kan tro, jeg kender alt til det

Min kæreste er lige sådan. Grr  Men vi elsker dem jo alligevel

Ja ja.. Bevares.. Men for helvede, hvor har jeg lyst til at ruske ham ind imellem!

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja ja.. Bevares.. Men for helvede, hvor har jeg lyst til at ruske ham ind imellem!

Jeg kender det, jeg har bare lysten til at slå ham (gør det dog ikke) Hehe. Men nogle dage, skal han bare træde ind ad døren, så kan jeg mærke han irriterer mig.. Underligt egentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.