Anonym skriver:
Nøøøj, hvor er jeg irritabel idag. Aner ikke lige hvorfor, men synes virkelig at min bedre halvdel er lidt af en klaphat.
Så ringer han bare lige for at høre om jeg skal til en aktivitet i dag, som vi har holdt sommerferie fra i tre uger og ikke starter op igen før september.
Hvad vi skal have at spise? Det fortalte jeg ham igår. Jeg sagde til ham, at jeg overvejede et rygestop. Han gad sgu ikke deltage. Og hvor meget det så kostede?
Jeg har sådan lyst til at råbe af ham.. SÅ BRUG DOG HOVEDET, MENNESKE!...
Han er så pisse glemsom, eller rettere sagt: Selektiv hukommelse. Han ved godt, hvornår det lokale fodboldhold spiller eller hvilke kampe, der kan oddses på, men fandeme ikke, hvad vi skal have til aftensmad..
Er ekstrem pirrelig i dag. Og frygter sådan at jeg kommer til at "kaste op" på ham når han kommer hjem..
Har i også sådanne dage?
Haha det lyder fuldstændig som min kæreste.... Han er også virkelig selektiv på alle områder...
Nogle gange bliver jeg også vildt irriteret på ham, og ville faktisk helst ønske han lige kunne stikke af et par timer så jeg bare kunne være mig selv....
Andre dage griner jeg bare lidt af ham, og siger med et smil på læben om ikke han lige synes det var på tide at rydde lidt op, eller huske de aftaler vi har... Nogle gange har jeg været sådan rigtig provokerende og lavet små gule sedler til ham... Fx var han før rigtig dårlig til at bruge toiletbørsten efter toiletbesøg, så jeg satte en gul seddel på toilettet hvor der stod "vask mig!", indtil han lærte at bruge børsten... Har også gjort det med tøjskabet han ofte glemmer at lukke: "luk mig!"...
Han bliver sådan lidt irriteret over det, men det virker hehe... Så kan de jo bare lære at tage sig lidt sammen...
Anmeld