I dag er bare sådan en dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Nogle gange jo :-) men nu er det ikke bare fordi at han ikke gider huske men efter en påkørelse i december er det blevet slemt. Han er heldigvis god til det huslige 

Så er han jo lovligt undskyldt.. Min kæreste vælger vist bare, hvad han gider at huske.

Desuden er han vokset op med en far, der ikke gad smøre egen madpakke, så hvis konen ikke gjorde det, gik han bare sulten på arbejde og kom sulten hjem.. Jo jo...

Det har taget mig MANGE år at få ham til at indse, at jg ikke er sat på jorden for at gøre rent, lave mad samt alt det øvrige huslige, mens han lige tjekker sporten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss-L86 skriver:

Jeg kender det, jeg har bare lysten til at slå ham (gør det dog ikke) Hehe. Men nogle dage, skal han bare træde ind ad døren, så kan jeg mærke han irriterer mig.. Underligt egentlig.

LIGE PRÆCIS!

Hvor man bare bliver irriteret over at han er der

Anmeld

29. maj 2012

TNBC

Anonym skriver:

Bliver du aldrig træt af at gentage dig selv igen og igen? Hvor svært er det at huske at vi skal have pastasalat? Det er jo ikke fordi vi skal have et eller andet, han ikke ved, hvad er ,eller ikke kan udtale..

Og så en anden ting. Han har også selektiv blik.

Han ser ikke skidtet på gulvet, den fyldte opvasker, den færdige vask i vaskemaskinen, den tomme mælkekarton på bordet, de beskidte underbukser i soveværelset eller det 2 cm høje støv på hylderne.

Jeg forsøger virkelig  at holde orden osv. Og har ALTID gjort det. Er blevet bedre til at prioritere andre ting, for så vigtig er rengøring heller ikke.. Men så tømmer han opvaskeren og lader det beskidte stå. For hvorfor skal man også fylde i?

ARGH!

jeg er ked af at fortaelle dig, at bare fordi at han kan huske hvornaar der bliver spillet fodbold, kan han godt glemme smaa ting, som hvad I skal have at spise.
Jeg har det samme problem. Jeg kan huske ting jeg lavede for aar siden eller noget jeg fik fortalt for lang tid siden, men jeg kan glemme hvor jeg har lagt en ting 10minutter foer eller noget jeg har faaet af vide nogle timer senere. Meget tid glemmer jeg hvad jeg lavede dagen foer.

Jeg kan godt forstaa at du bliver irriteret over at han gaar forbi tingene.

Anmeld

29. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Så er han jo lovligt undskyldt.. Min kæreste vælger vist bare, hvad han gider at huske.

Desuden er han vokset op med en far, der ikke gad smøre egen madpakke, så hvis konen ikke gjorde det, gik han bare sulten på arbejde og kom sulten hjem.. Jo jo...

Det har taget mig MANGE år at få ham til at indse, at jg ikke er sat på jorden for at gøre rent, lave mad samt alt det øvrige huslige, mens han lige tjekker sporten.

Hvad med at gå i stjerke :-) altså nægt at gøre noget

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

ja tak kender det godt især her i greviditeten puha mine homoner er helt ude på tøjet og nej hvor min bedre halvdel kan iretere mig

Jeg er ikke engang gravid. Så jeg er vist bare hysterisk og han er irriterende.. synes jeg

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

LIGE PRÆCIS!

Hvor man bare bliver irriteret over at han er der

Ja nemlig. Nogle gange spørger jeg også om ikke han har noget han kan køre ud og lave, for han irriterer mig.. SÅ siger han som regel at han jo ikke har sagt eller gjort noget..

Anmeld

29. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Nøøøj, hvor er jeg irritabel idag. Aner ikke lige hvorfor, men synes virkelig at min bedre halvdel er lidt af en klaphat.

Så ringer han bare lige for at høre om jeg skal til en aktivitet i dag, som vi har holdt sommerferie fra i tre uger og ikke starter op igen før september.

Hvad vi skal have at spise? Det fortalte jeg ham igår. Jeg sagde til ham, at jeg overvejede et rygestop. Han gad sgu ikke deltage. Og hvor meget det så kostede?

Jeg har sådan lyst til at råbe af ham.. SÅ BRUG DOG HOVEDET, MENNESKE!...

Han er så pisse glemsom, eller rettere sagt: Selektiv hukommelse. Han ved godt, hvornår det lokale fodboldhold spiller eller hvilke kampe, der kan oddses på, men fandeme ikke, hvad vi skal have til aftensmad..

Er ekstrem pirrelig i dag. Og frygter sådan at jeg kommer til at "kaste op" på ham når han kommer hjem..

Har i også sådanne dage?

Haha det lyder fuldstændig som min kæreste.... Han er også virkelig selektiv på alle områder...

Nogle gange bliver jeg også vildt irriteret på ham, og ville faktisk helst ønske han lige kunne stikke af et par timer så jeg bare kunne være mig selv....

Andre dage griner jeg bare lidt af ham, og siger med et smil på læben om ikke han lige synes det var på tide at rydde lidt op, eller huske de aftaler vi har... Nogle gange har jeg været sådan rigtig provokerende og lavet små gule sedler til ham... Fx var han før rigtig dårlig til at bruge toiletbørsten efter toiletbesøg, så jeg satte en gul seddel på toilettet hvor der stod "vask mig!", indtil han lærte at bruge børsten... Har også gjort det med tøjskabet han ofte glemmer at lukke: "luk mig!"...
Han bliver sådan lidt irriteret over det, men det virker hehe... Så kan de jo bare lære at tage sig lidt sammen...

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Hvad med at gå i stjerke :-) altså nægt at gøre noget

Det kan jeg slet ikke.. For qua en barndom hvor jeg boede i en nærmest svinesti er jeg blevet total pernippen. Dog blevet meget bedre til at "leve" med ting..

Men han ser det virkelig ikke. Og det er efterhånden træls at være vidne til at han har evigheds-skyklapper på.

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss-L86 skriver:

Ja nemlig. Nogle gange spørger jeg også om ikke han har noget han kan køre ud og lave, for han irriterer mig.. SÅ siger han som regel at han jo ikke har sagt eller gjort noget..

Og min kæreste har intet kørekort. Så jeg kan ikke sende ham væk. Jo, på en punkteret cykel

Anmeld

29. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Det kan jeg slet ikke.. For qua en barndom hvor jeg boede i en nærmest svinesti er jeg blevet total pernippen. Dog blevet meget bedre til at "leve" med ting..

Men han ser det virkelig ikke. Og det er efterhånden træls at være vidne til at han har evigheds-skyklapper på.

Enten skælder du ud eller siger stop :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.