Jeg har opsagt min lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Kay

An&Jo skriver:

Besøge det vil vi skam fortsætte med, det er jo min kærestes hus, så vi besøger ham deroppe flere gange om ugen..

Han sover allerede nu på sit værelse når vi er deroppe, nu skal vi bare igang med at snakke om at vi skal bo der..

Jeg skal have ringet på kommunen idag, for at finde ud af noget mere om hvor han skal hen..

det er jo super så bliver det ikke et så slemt flyt for ham når han allerede kender det hele der oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Det skal I nok klare... Der skal jo altid kæmpes for at få et forhold til at fungere, men mon ikke også det nok skal gå nu har I jo prøvet hvordan det var at være væk fra hinanden, og det gik jo ligesom ikke

Boede I også sammen sidst I var kærester? Og hvor længe har I været sammen? Du lader bare være med at svare, hvis du ikke har lyst

ja der skal kæmpes, og det glemte vi vidst lidt sidste gang..

Jamen første gang var vi kærester lige knapt et år, og boede sammen fra day one, da jeg ellers ville være flyttet 150km væk fra hvor han boede, så vi blev enige om at flytte sammen..
det gik så galt fordi vi ikke lige kunne finde ud af at kommunikere, men det har vi bestemt fundet ud af nu..

Denne gang har vi været sammen siden midten af februar i år, og havde egentlig aftalt at vi skulle tage det stille og roligt, men vi er også nødt til at tænke på hvad der er bedst for bassen, og det er altså at få os væk fra lejligheden..

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

Kay skriver:

det er jo super så bliver det ikke et så slemt flyt for ham når han allerede kender det hele der oppe

nej lige præcis, det er ikke et nyt sted han kommer hen som sådan, så er sikker på at han nok skal tage godt imod det her flyt.

det er mere institutions skiftet jeg er lidt bekymret for..

Anmeld

29. maj 2012

Kay

An&Jo skriver:

nej lige præcis, det er ikke et nyt sted han kommer hen som sådan, så er sikker på at han nok skal tage godt imod det her flyt.

det er mere institutions skiftet jeg er lidt bekymret for..

så er det "bare" at besøge institutionen flest mulig gange inden han skal starte... ikke sådan hver dag... men en gang om ugen eller hver anden... det burde pædagogerne også godt kunne forså han har brug for jeg ville i altfald ik sige enj hvis det var mig der var pædagog der

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

Kay skriver:

så er det "bare" at besøge institutionen flest mulig gange inden han skal starte... ikke sådan hver dag... men en gang om ugen eller hver anden... det burde pædagogerne også godt kunne forså han har brug for jeg ville i altfald ik sige enj hvis det var mig der var pædagog der

Jeg håber de vil gå med til et par gange om ugen i et par uger, og så derefter bare en enkelt gang i løbet af ugen, men nu må vi se..

Jeg er lidt spændt på hvad de siger på kommunen når jeg snakker med dem..

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

ja der skal kæmpes, og det glemte vi vidst lidt sidste gang..

Jamen første gang var vi kærester lige knapt et år, og boede sammen fra day one, da jeg ellers ville være flyttet 150km væk fra hvor han boede, så vi blev enige om at flytte sammen..
det gik så galt fordi vi ikke lige kunne finde ud af at kommunikere, men det har vi bestemt fundet ud af nu..

Denne gang har vi været sammen siden midten af februar i år, og havde egentlig aftalt at vi skulle tage det stille og roligt, men vi er også nødt til at tænke på hvad der er bedst for bassen, og det er altså at få os væk fra lejligheden..

I ved jo hvad der gik galt sidst,det er jo en kæmpe fordel

Jeg synes da også I har taget det roligt i forhold til første gang, og måske det bare var det, der skulle til

Det er helt sikkert, at du skal gøre hvad der er bedst for din søn og det er helt sikkert ikke godt for ham at bo hvor du gør!

Anmeld

29. maj 2012

Kay

An&Jo skriver:

Jeg håber de vil gå med til et par gange om ugen i et par uger, og så derefter bare en enkelt gang i løbet af ugen, men nu må vi se..

Jeg er lidt spændt på hvad de siger på kommunen når jeg snakker med dem..

det kan jeg godt forstå...

for at de kommer med en god løsning

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

I ved jo hvad der gik galt sidst,det er jo en kæmpe fordel

Jeg synes da også I har taget det roligt i forhold til første gang, og måske det bare var det, der skulle til

Det er helt sikkert, at du skal gøre hvad der er bedst for din søn og det er helt sikkert ikke godt for ham at bo hvor du gør!

Ja det er en kæmpe fordel at vide hvad der gik galt..

Denne gang har vi også været en del igennem sammen, eller rettere jeg har været en del igennem, men han har virkelig vist sig fra sin gode side og støttet mig hele vejen igennem alt det jeg for nyligt har været igennem..
Derfor er jeg også sikker på at vi kan komme igennem det der nu skulle komme denne gang, for vi har fundet ud af at vi godt kan kommunikere og snakke godt sammen om tingene..

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå...

for at de kommer med en god løsning

Jeg håber bare virkelig de er klar på at lytte til mig og høre hvad jeg har at sige..
Derudover så håber jeg at de godt kan se det ikke er smart at blive ved med at flytte på ham..

Anmeld

29. maj 2012

Kay

An&Jo skriver:

Jeg håber bare virkelig de er klar på at lytte til mig og høre hvad jeg har at sige..
Derudover så håber jeg at de godt kan se det ikke er smart at blive ved med at flytte på ham..

det håber vi... du må komme med en update når der er noget nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.