Jeg har opsagt min lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv at udlejer ikke kunne gøre noget

Men jeg håber det bliver rigtig godt og at du og Johannes hurtigt falder til derude

Ejendommen er vidst for gammel til at de kan lave klausul i kontrakten om at der ikke må ryges der, så det er jo rigtig øv.. :/

Men nu bliver det sidste gang vi skal flytte.. Min kæreste og jeg SKAL bare kunne få det til at fungere nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Silas&Mille

Læste godt dit tidligere indlæg og forstår udemærket din beslutning. Jeg havde selv gjort det sammen, hvis jeg stod i sådan en situation.

Af ren nysgerrighed (måske har du skrevet det i den anden tråd, men læste kun med de første par dage ) hvad sagde udlejer/viceværten til problemet med røgen?

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

Silas&Mille skriver:

Læste godt dit tidligere indlæg og forstår udemærket din beslutning. Jeg havde selv gjort det sammen, hvis jeg stod i sådan en situation.

Af ren nysgerrighed (måske har du skrevet det i den anden tråd, men læste kun med de første par dage ) hvad sagde udlejer/viceværten til problemet med røgen?

Jeg fik heller ikke opdateret deri..

Men de kunne ikke gøre noget.. det er noget med at ejendommen vidst er for gammel til at de kan lave klausul i kontrakten om rygning.. i nyere lejligheder kan man i §11 lave en seperat regel om at der ikke må ryges i lejlighederne, men det kan man vidst ikke hvis de er ældre end et vidst antal år..

Anmeld

29. maj 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

Jeg fik heller ikke opdateret deri..

Men de kunne ikke gøre noget.. det er noget med at ejendommen vidst er for gammel til at de kan lave klausul i kontrakten om rygning.. i nyere lejligheder kan man i §11 lave en seperat regel om at der ikke må ryges i lejlighederne, men det kan man vidst ikke hvis de er ældre end et vidst antal år..

Surt

Men det skal nok blive godt når I kommer væk og Johannes skal nok klare det rigtig flot

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

Silas&Mille skriver:

Surt

Men det skal nok blive godt når I kommer væk og Johannes skal nok klare det rigtig flot

Jeg håber at han kommer til at tage det flot..

Men jeg vælger at gå hjemme med ham her henover sommeren, så han ikke skal flyttes direkte, men lige kan vende sig til huset inden han skal starte op et nyt sted igen.. Så man kan jo sige det er heldigt nok at det kommer til at foregå i min sommerferie..

Anmeld

29. maj 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

Jeg håber at han kommer til at tage det flot..

Men jeg vælger at gå hjemme med ham her henover sommeren, så han ikke skal flyttes direkte, men lige kan vende sig til huset inden han skal starte op et nyt sted igen.. Så man kan jo sige det er heldigt nok at det kommer til at foregå i min sommerferie..

Ja det kunne ikke rigtig 'passe bedre'.

I må håbe han kan få den børnehave plads, så kan I jo, hvis det er muligt, kommer der et par gange om ugen i nogle timer, så han kan vænne sig til stedet.

i hvert fald for at han klare det uden problemer

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

Silas&Mille skriver:

Ja det kunne ikke rigtig 'passe bedre'.

I må håbe han kan få den børnehave plads, så kan I jo, hvis det er muligt, kommer der et par gange om ugen i nogle timer, så han kan vænne sig til stedet.

i hvert fald for at han klare det uden problemer

ja lige præcis, så kan vi besøge det når industriferien er overstået, og så kan han få lov til at se hvordan det fungerer i en børnehave inden han skal starte hvis vi er så heldige..

Jeg håber virkelig kommunen vælger at lytte til mig på det her punkt..

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Ejendommen er vidst for gammel til at de kan lave klausul i kontrakten om at der ikke må ryges der, så det er jo rigtig øv.. :/

Men nu bliver det sidste gang vi skal flytte.. Min kæreste og jeg SKAL bare kunne få det til at fungere nu..

Øv øv øv

Jeg håber sådan for jer, at I bare skulle være lidt væk fra hinanden, for at finde ud af, at I slet ikke kan undvære hinanden

Jeg er sikker på, at det er godt for Johannes at komme væk fra lejligheden, og det må jo være det vigtigste!

Held og lykke med det

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv øv øv

Jeg håber sådan for jer, at I bare skulle være lidt væk fra hinanden, for at finde ud af, at I slet ikke kan undvære hinanden

Jeg er sikker på, at det er godt for Johannes at komme væk fra lejligheden, og det må jo være det vigtigste!

Held og lykke med det

Vi har heldigvis fundet ud af at vi ikke kan undvære hinanden..
Nu skal det også bare fungere i praksis..
Vi skal jo have en hverdag op at køre sammen igen, efter vi i over et år nu har boet hver for sig..
Men det skal nok gå, det er det nødt til..

Det vigtigste er helt klart at han kommer væk derfra, og igen kan komme af med masken..

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Vi har heldigvis fundet ud af at vi ikke kan undvære hinanden..
Nu skal det også bare fungere i praksis..
Vi skal jo have en hverdag op at køre sammen igen, efter vi i over et år nu har boet hver for sig..
Men det skal nok gå, det er det nødt til..

Det vigtigste er helt klart at han kommer væk derfra, og igen kan komme af med masken..

Det skal I nok klare... Der skal jo altid kæmpes for at få et forhold til at fungere, men mon ikke også det nok skal gå nu har I jo prøvet hvordan det var at være væk fra hinanden, og det gik jo ligesom ikke

Boede I også sammen sidst I var kærester? Og hvor længe har I været sammen? Du lader bare være med at svare, hvis du ikke har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.