Det er lige hvad jeg har..
Jeg har måttet tage et valg imellem at tage det stille og roligt med min kæreste og sætte min søns helbred på spil, eller at sætte min søns helbred først, og så måtte kæresten og jeg indrette os, og jeg valgte det sidste..
Det er en beslutning der er taget i samarbejde med min kæreste, og vi flytter op til ham når mine eksamener er overstået i slutningen af juni..
Men jeg kan simpelthen ikke bevidst sætte min søns helbred på spil, og det ville jeg gøre hvis jeg blev i lejligheden.. Hans far fik det afvide igår, og nu mangler jeg bare at fortælle det til dagplejeren at jeg har opsagt vores plads..
Johannes kommer så hjem og går sammen med mig, og så starter han op i midten af august.. Jeg skal nu i samarbejde med kommunen og forhåbentlig udtalelser fra dagplejeren, beslutte om han skal starte før tid i børnehave, for at undgå flere flytninger af ham, eller om han skal starte i vuggestuen der er i byen indtil han skal i børnehave..
Jeg håber faktisk inderligt at han kan komme i børnehaven til august, der vil han være ca 2 år og 5 mdr, for at han kan undgå flere flytninger..
Jeg har i forvejen rigtig dårlig samvittighed over at han skal flyttes igen allerede, men jeg kan heller ikke tillade at han skal have sin maske flere gange dagligt hver eneste dag, bare fordi vores naboer åbenbart er storrygere..
Men det var ikke en nem beslutning, men alligevel en forløsning et eller andet sted at jeg ikke skal bekymre mig om hans helbred..
Anmeld