Fenja09 skriver:
Man kan jo egentlig ikke bebrejde din kusine, det er kun din far der er på gale veje her. Synes det er træls og synd at du skal opleve det. At blive gift er jo en rigtig stor dag i sit liv og forstår godt at du meget gerne vil have din far til at følge dig op, men det forstår din far tilsyneladende ikke.
Du behøver heller ikke at afskrive ham totalt, men synes bestemt at han skal føle at det han har valgt IKKE er i orden og at du ikke kan acceptere sådan en opførsel fordi ham og din mor ikke kan sammen. Det er jo dig han skal være sammen med og ikke din mor. Synes det er så barnligt når voksne ikke ligge familiefejden bag dem på store dage. Sådanne mennesker tænker meget egoistisk og tiltrækker sig egentlig en masse opmærksomhed, som ikke er berettiget. Det er jo din og din kommende mands store dag og jer der skal være i centrum. I vælger hvem der kommer og dem som ikke kan acceptere dette må blive væk. Bare ærgeligt at det er din far.
Håber det bedste for dig!
/Fenja 
Egentlig bebrejder jeg heller ikke min kusine, men tanken om at det er HENDE og IKKE mig han skal føre op, er bare så træls.. Det er dejligt for hende, at hun får min far til det, når nu hendes far af gode grunde ikke kan.
At skulle se de to gå op af kirkegulvet, gør bare skide ondt.
Ja, det er møghamrende barnligt, og så skide tarveligt! Han har altid været sådan, ogdet ændres nok ikke!
Jeg er nået til det punkt hvor jeg virkelig overvejer at afskrive ham helt, pga alle de svigt osv der gennem tiderne har været og at denne så kommer også, gør ikke følelserne og tankerne omkring det bedre! 
Tak for dit besyv! 
Anmeld