Min far vil ikke føre mig op af kirkegulvet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

FruK

Åh, hvor er det tarveligt og barnligt at bede dig om at vælge på den måde! Jeg bliver så olm på skilsmisseforældre, der ikke kan se ud over deres egen næse og gøre hvad der er bedst for "barnet", i stedet for at lade sig styre af deres egen bitterhed. Grow up farmand!!!

Jeg synes ikke du behøver at afskrive ham. Men sig til ham, at du er rigtig ked af, hvis HAN vælger at gå glip af dit bryllup og at være den, der fører dig op. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Eliza

det er jeg ked af.. hvis ikke min far var en kæmpe nar med både stort K og N, så ville jeg gerne ha lånt ham ud men han kommer altså heller ikke med hvis jeg endag gifter mig bort.. 

kunne dine brødre ikke bare hanke op i hver sin arm? 2 brøder og 2 arme 

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

Er bare for meget når forældre er så ego, de ikke bare engang imellem kan tilsidesætte egne behov, og komme med latterlige krav

Tænk at melde sådan noget ud, at du ikke må få din egen mor med

Du kan jo håbe de er bedre venner til den tid, og ellers kan du jo hænge ham lidt op på, at kan han føre din kusine op, kan han også føre sin egen datter op, de kommer jo ikke til at sidde sammen i kirken

Håber det hele løser sig, og at din far alligevel når tid er, vil føre dig op af gulvet

Anmeld

29. maj 2012

QueDee

Måske han ændrer mening den dag det virkelig bliver aktuelt?

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Man kan jo egentlig ikke bebrejde din kusine, det er kun din far der er på gale veje her. Synes det er træls og synd at du skal opleve det. At blive gift er jo en rigtig stor dag i sit liv og forstår godt at du meget gerne vil have din far til at følge dig op, men det forstår din far tilsyneladende ikke.

Du behøver heller ikke at afskrive ham totalt, men synes bestemt at han skal føle at det han har valgt IKKE er i orden og at du ikke kan acceptere sådan en opførsel fordi ham og din mor ikke kan sammen. Det er jo dig han skal være sammen med og ikke din mor. Synes det er så barnligt når voksne ikke ligge familiefejden bag dem på store dage. Sådanne mennesker tænker meget egoistisk og tiltrækker sig egentlig en masse opmærksomhed, som ikke er berettiget. Det er jo din og din kommende mands store dag og jer der skal være i centrum. I vælger hvem der kommer og dem som ikke kan acceptere dette må blive væk. Bare ærgeligt at det er din far.

Håber det bedste for dig!

/Fenja

Egentlig bebrejder jeg heller ikke min kusine, men tanken om at det er HENDE og IKKE mig han skal føre op, er bare så træls.. Det er dejligt for hende, at hun får min far til det, når nu hendes far af gode grunde ikke kan.  At skulle se de to gå op af kirkegulvet, gør bare skide ondt.

Ja, det er møghamrende barnligt, og så skide tarveligt! Han har altid været sådan, ogdet ændres nok ikke!

Jeg er nået til det punkt hvor jeg virkelig overvejer at afskrive ham helt, pga alle de svigt osv der gennem tiderne har været og at denne så kommer også, gør ikke følelserne og tankerne omkring det bedre!

Tak for dit besyv!

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Åh, hvor er det tarveligt og barnligt at bede dig om at vælge på den måde! Jeg bliver så olm på skilsmisseforældre, der ikke kan se ud over deres egen næse og gøre hvad der er bedst for "barnet", i stedet for at lade sig styre af deres egen bitterhed. Grow up farmand!!!

Jeg synes ikke du behøver at afskrive ham. Men sig til ham, at du er rigtig ked af, hvis HAN vælger at gå glip af dit bryllup og at være den, der fører dig op. 

Tak

Jeg har et meget tæt forhold til min mor ogjeg kan og VIL ikke sige hun ikke kan komme til mit bryllup - aldrig i livet!

Anmeld

29. maj 2012

FruK

Anonym skriver:

Tak

Jeg har et meget tæt forhold til min mor ogjeg kan og VIL ikke sige hun ikke kan komme til mit bryllup - aldrig i livet!

Selvfølgelig skal du ikke det!

Du vil gerne have dem begge med, og han burde være voksen nok til at sluge sin egen bitterhed, for at du kan få en god dag - med dem begge.

Det er helt og holdent hans valg, hvis han ikke vil deltage. Men fortæl ham, hvor ked af det, det vil gøre dig. Måske han kan nå at tænke sig om, og komme på bedre tanker, før det bliver relevant.  

Anmeld

29. maj 2012

Barbamama

Åh jeg kender det desværre..... Min mor og far blev skilt for 9 år siden, da jeg var 23. Min far vil ikke være i samme rum som min mor og det er SÅ opslidende!! Min far deltager ikke i min fødselsdag fordi min mor kommer. Det er ikke mig der har valgt at de skulle skilles men det er mig der bøder for det.

Jeg ville sådan ønske at det ville være vigtigere for min far at glæde mig end at hade min mor. Og det er nok også den følelse du sidder med. Hvorfor kan de ikke bare i EN dag lægge hadet til side? Det er SÅ uretfærdigt. Jeg vil håbe for dig at hans vrede er forsvundet til den dag du skal giftes. Kram

Anmeld

29. maj 2012

klmf

Nu er det ikke fordi jeg har en dum, barnlig far overhovedet, men hvis jeg engang skal giftes, så havde jeg egentlig tænkt mig at gå op sammen med ungerne eller bare gå op sammen med kæresten. Der er ingen, der skal give mig væk, jeg er ligesom allerede gået Vi bor jo sammen, har barn og realkreditlån sammen... Ville bare føles mest naturligt for mig.

Synes slet ikke din far skal have den ære efter han har teet sig sådan. Så hellere en af dine brødre. Eller gå op sammen med din kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.