Hej alle..
Jeg vil egentlig ikke noget med dette indlæg - Eller jo, bare af med lidt galde!
Sagen er den, at mine forældre blev skilt for ca 15 år siden. Jeg er 21, mine brødre er henholdsvis 18 og 19 år gamle.
Mine forældre har været enormt uvenner førhen, men blev venner igen, og var det egntlig i mange år.
Nu er de så for alvor uvenner igen - Og min far er mildest talt et skvat hvad det angår (længere historie) Men jeg har det egentlig ok med ham nu.
For noget tid siden fortalte han mig at når jeg engang skulle giftes ville han altså ikke komme til mit bryllup, og uanset hvad ville det ikke ændre sig - med mindre jeg vælger at sige min mor ikke må komme. Dermed også sagt, at han ikke vil føre mig op af kirkegulvet 
Min kusine mistede for et år siden sin far, og jeg er selvfølgelig dybt ked af at hun mistede ham, men hun har så spurgt min far om han ikke ville føre hende op af kirkegulvet. Og JO DA, det vil han da mægtig gerne. Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over det, men idag ser jeg så på facebook at hun er blevet friet til, og de skal giftes inden så længe..
BANG----der slog det mig ud.. Min far skal føre hende op af kirkegulvet, men ikke mig! Han VIL ikke! Det rammer mig hårdere end jeg havde troet! 
Jeg har tænkt mig at fortælle ham om mine tanker, men for faen hvordan kan han gøre det.!?
Jeg har ingen at skulle giftes med , endnu, mentanken om han aldrig VIL føre mig op gør så hamrende ondt! Og at han føre min kusine op før MIG (Hvis han da skal komme til fornuft - hvilket jeg ikke tror er en mulighed)
Øv øv øv.... Hvor er det hårdt at tænke på!!! 
Tak fordi du læste med