Min far vil ikke føre mig op af kirkegulvet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Krisul skriver:

Hold da op.. Jeg er helt målløs over at læse hvad du skriver..

Jeg tænker at du skal vente og se. Mange ting kan ændre sig, også selvom du på nuværende tidspunkt føler at det ikke sker.

Når du så engang er så heldig at du skal op ad kirkegulvet, så skal du ta en snak med din far. Hvis dette ikke er muligt, så skriv et brev til ham.

Skriv hvad du føler, og hvordan du har det, og er blevet såret i alt det her. At han sætter dig et ultimatum med at din moder ikke må komme er så grotesk som noget kan være (og barnligt ligeså)

I min verden er der kun folk der skal udeblive fra et bryllup hvis de ikke bliver inviteret, ikke fordi andre gæster/familiemedlemmer dikterer dette..

Skriv også at du kun skal føres op den ene gang, og om han virkelig har tænkt sig at gå glip af dette, og om han ikke vil fortryde det? udover det, vil jeg også nævne noget med at man vel ikke skal bøde for noget man ikke er skyld i...

Hvis et sådan brev eller en snak ikke hjælper, så ville jeg tackle det med så megen stolthed jeg kunne, og håbe at der måske var en kommende svigerfar der istedet ville ta den ærefulde tur

Håber det flasker sig for dig når din tur kommer

Tanker herfra

Præcis, hvad jeg tænker! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg ved godt det er pisse svært at afskrive én af sine forældre, men i det her tilfælde er det jo ham der har afskrevet dig, pga. din mor... Seriøst, ham kan du sgu da ikke bruge til noget, ud med ham og HVIS det er så vil JEG sgu gerne føre dig op af gulvet, pyt være med de traditioner... Jeg stiller gerne op den dag!! 

Åha, hvor er du sød.. Altså hvis alle har tænkt sig at afskrive mig, så kontakter jeg dig (Tak for det lille smil jeg fik på læben)

Men nej, han er ikke værd at samle på, det er bare skide svært hvis jeg tænker tanken om at afskrive ham fra mit liv.. - Hvilken jeg tit og ofte tænker! Men fortsætter han hans lortekommentar og pissedårlige valg, er han sgu selv uden om det!!!  (undskyld det lidt ikke-så-børne-venlige svar)

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Præcis, hvad jeg tænker! 

Anmeld

28. maj 2012

Fenja09

Hvor er det tarveligt af din far, han burde slet ikke lade problemerne mellem ham og din mor gå ud over dig. Hvis jeg var dig ville jeg fortælle ham nøjagtig, hvordan du har det og derefter alt efter hans valg lade ham blive væk. Synes så at du virkelig skal vurdere, hvor meget han er "værd" som far og om han fortjener at være en del af jeres liv fremover. Ved godt at det er hårdt sagt og hårdt at udføre, men jeg ville aldrig, hverken acceptere eller tilgive sådan noget.

Kan din mor eller en af dine brødre ikke følge dig op? Synes du skal vælge en som uanset hvad vil være der for dig - især på så stor en dag.

/Fenja

Anmeld

28. maj 2012

Muhmi

Åha, hvor er du sød.. Altså hvis alle har tænkt sig at afskrive mig, så kontakter jeg dig (Tak for det lille smil jeg fik på læben)

Men nej, han er ikke værd at samle på, det er bare skide svært hvis jeg tænker tanken om at afskrive ham fra mit liv.. - Hvilken jeg tit og ofte tænker! Men fortsætter han hans lortekommentar og pissedårlige valg, er han sgu selv uden om det!!!  (undskyld det lidt ikke-så-børne-venlige svar)

DET skal du ikke tænke på! Der skal bandes når ens far opfører sig som en forkælet lille møgunge... Ejmen altså han fortjener dig slet ikke! Han skal bare ud af vagten og så må du finde dig en supstitut-farmand! Fy hvor skulle han skamme sig...! 

Men jeg mener det sgu, der skal ikke mangle noget den dag du skal giftes! Så hvis det er så kan min kære mand også følge dig op!

Anmeld

28. maj 2012

MortilElias2010

Iha, tårene triller ned at kinderne.. Men tak!

Jeg er ikke sikker på, at jeg vil kunne deltage i det bryllup, og håber jeg ikke bliver inviteret med!!!! Synd for hende, men jeg ville ikke kunne klare at se det! Det vil gøre så hamrende ondt!

Jeg er blevet svigtet så mange gange af min far, og det her er bare lige dråben. Jeg havde tilgivet ham for alt det lort der har været, men jeg kan ikke tilgive ham for det her... Jeg troede ikke det ville slå mig ud, men alligevel gør det det. Og værre end jeg troede...

Nogen vil synes jeg er dybt latterlig og skal tage den med ro, men det kan jeg ikke!

Du må også gerne låne min far eller mand eller en af mine fire brødre skulle det gå så vidt  Flot! Må have fået solstik, jeg har kun TRE brødre 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvor er det tarveligt af din far, han burde slet ikke lade problemerne mellem ham og din mor gå ud over dig. Hvis jeg var dig ville jeg fortælle ham nøjagtig, hvordan du har det og derefter alt efter hans valg lade ham blive væk. Synes så at du virkelig skal vurdere, hvor meget han er "værd" som far og om han fortjener at være en del af jeres liv fremover. Ved godt at det er hårdt sagt og hårdt at udføre, men jeg ville aldrig, hverken acceptere eller tilgive sådan noget.

Kan din mor eller en af dine brødre ikke følge dig op? Synes du skal vælge en som uanset hvad vil være der for dig - især på så stor en dag.

/Fenja

Tak for dit svar, Jeg er meget enig med dig, men ja, det er svært at vælge sin far 100% fra, men jeg er omvendt også klar over, at hvis jeg ikke ksal opleve flere svigt fra hans side af, er det snart min eneste løsning..

Jeg er ganske overbevist om, at der ER andre der vil føre mig op engang, og der skal nok stå en ved min side, men at min far ikke VIL er SÅ uretfærdigt!

Og så skal min kusine have chancen!!! - En af de eneste kusiner jeg stort set ikke snakker med skal føres op af MIN far. Hun har en svigerfar og to svogere som da fint kunne gøre det, men næh nej, MIN far skal da gøre det!!!

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

DET skal du ikke tænke på! Der skal bandes når ens far opfører sig som en forkælet lille møgunge... Ejmen altså han fortjener dig slet ikke! Han skal bare ud af vagten og så må du finde dig en supstitut-farmand! Fy hvor skulle han skamme sig...! 

Men jeg mener det sgu, der skal ikke mangle noget den dag du skal giftes! Så hvis det er så kan min kære mand også følge dig op!

Iha tak.! Ja, han er sgu en lort! Hvorfor er det lige min far og ikke naboens far der opfører sig sådan!?  Øv altså!

Hehe tak, jeg kan hører, at jeg i det mindste HAR en eller anden der kan føre mig op hehe

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Du må også gerne låne min far eller mand eller en af mine fire brødre skulle det gå så vidt  Flot! Må have fået solstik, jeg har kun TRE brødre 

Hvor er det storhjetet af dig - og alle jer andre der tilbyder

Jeg har faktisk selv 3 brødre, men den sidste bror er min fars søn og med hans kone. Men han skal ikke føre mig op, under alle omstændigheder!

Anmeld

28. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Tak for dit svar, Jeg er meget enig med dig, men ja, det er svært at vælge sin far 100% fra, men jeg er omvendt også klar over, at hvis jeg ikke ksal opleve flere svigt fra hans side af, er det snart min eneste løsning..

Jeg er ganske overbevist om, at der ER andre der vil føre mig op engang, og der skal nok stå en ved min side, men at min far ikke VIL er SÅ uretfærdigt!

Og så skal min kusine have chancen!!! - En af de eneste kusiner jeg stort set ikke snakker med skal føres op af MIN far. Hun har en svigerfar og to svogere som da fint kunne gøre det, men næh nej, MIN far skal da gøre det!!!

Man kan jo egentlig ikke bebrejde din kusine, det er kun din far der er på gale veje her. Synes det er træls og synd at du skal opleve det. At blive gift er jo en rigtig stor dag i sit liv og forstår godt at du meget gerne vil have din far til at følge dig op, men det forstår din far tilsyneladende ikke.

Du behøver heller ikke at afskrive ham totalt, men synes bestemt at han skal føle at det han har valgt IKKE er i orden og at du ikke kan acceptere sådan en opførsel fordi ham og din mor ikke kan sammen. Det er jo dig han skal være sammen med og ikke din mor. Synes det er så barnligt når voksne ikke ligge familiefejden bag dem på store dage. Sådanne mennesker tænker meget egoistisk og tiltrækker sig egentlig en masse opmærksomhed, som ikke er berettiget. Det er jo din og din kommende mands store dag og jer der skal være i centrum. I vælger hvem der kommer og dem som ikke kan acceptere dette må blive væk. Bare ærgeligt at det er din far.

Håber det bedste for dig!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.