Krisul skriver:
Hold da op.. Jeg er helt målløs over at læse hvad du skriver..
Jeg tænker at du skal vente og se. Mange ting kan ændre sig, også selvom du på nuværende tidspunkt føler at det ikke sker.
Når du så engang er så heldig at du skal op ad kirkegulvet, så skal du ta en snak med din far. Hvis dette ikke er muligt, så skriv et brev til ham.
Skriv hvad du føler, og hvordan du har det, og er blevet såret i alt det her. At han sætter dig et ultimatum med at din moder ikke må komme er så grotesk som noget kan være (og barnligt ligeså)
I min verden er der kun folk der skal udeblive fra et bryllup hvis de ikke bliver inviteret, ikke fordi andre gæster/familiemedlemmer dikterer dette..
Skriv også at du kun skal føres op den ene gang, og om han virkelig har tænkt sig at gå glip af dette, og om han ikke vil fortryde det? udover det, vil jeg også nævne noget med at man vel ikke skal bøde for noget man ikke er skyld i...
Hvis et sådan brev eller en snak ikke hjælper, så ville jeg tackle det med så megen stolthed jeg kunne, og håbe at der måske var en kommende svigerfar der istedet ville ta den ærefulde tur 
Håber det flasker sig for dig når din tur kommer
Tanker herfra