Den dumme arv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Behold det.. Hun har jo sagt nej engang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Alex R.

Har hun sagt nej så kan hun ikke bare ombestemme sig.
Du kan evt spørge hende hvorfor hun pludselig vil have det, men synes du skal gøre det klart for hende at det er dit nu.

Anmeld

29. maj 2012

Ciss

Jeg har stemt andet.

For jeg synes, I skal tage jer en ordentlig snak om detteher, så det ikke bliver en skygge, som hænger over jer i mange år fremover.

Der er alt for mange arvesager, som ender på den måde. Folk holder mund eller giver efter for ikke at skabe konflikter eller står på sit uanset hvad, og så ligger utilfredsheden/bitterheden/skuffelsen/urimeligheden alligevel og gnaver i baggrunden i åresvis bagefter.

Ring hende op eller mød hende et sted og sig ligeud, at du er lidt forvirret, for først sagde hun det ene og så det andet, og nu er du ret og slet ked af det, for du er virkelig glad for billedet og troede jo, at det var ok, at du tog det. Spørg hende, hvorfor hun har skiftet mening og fortæl, at du ønsker rene linjer i mellem jer. Det vil være min anbefaling.

Jeg håber, det løser sig på en god måde!

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg har givet det tilbage og er så ked af det!

Hvorfor gav du det tilbage??

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvorfor gav du det tilbage??

Fordi jeg følte mig presset! Jeg er vildt ked af det, men gider jo heller ikke noget ballade!

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

Fordi jeg følte mig presset! Jeg er vildt ked af det, men gider jo heller ikke noget ballade!

Årh æv altså... Har du forklaret hende hvor ked af det du egentlig er over den her situation? Har du forklaret hende at hun faktisk selv har sagt nej tak og derfor føler du at du har ret til det?

Jeg synes det er ærgeligt at du har givet hende det billede fordi du følte dig presset, det vil jo aldrig være gode assosiationer du får med det billede hver gang du ser det så... Æv bæv...

Tag en god snak med hende om hvordan du føler..

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

Præcis - havde det haft personlig værdi for hende. Havde hun nok meldt ud i første omgang. Bordet fanger. Snak med hende om hvad værdi det har for dig og hvordan det virker på dig at hun nu vil have det tilbage og det sårer dig hun er sådan.

Folk kan blive så grumme. puuha..

Anmeld

29. maj 2012

Frk.Nissen

Jeg havde selv beholdt det, efter som hun selv har sagt til dig, at hun alligevel ikke vil have det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.