Den dumme arv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Silas&Mille

jeg havde beholdt det.

Det var jo ikke sådan at du bare tog det, du snakkede/skrev jo med hende om det først og hun gav afkald på det, og så er den bare ikke længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

B&J

du skal beholde det for det er dit hun har jo sagt nej tak

Anmeld

28. maj 2012

LR85

Du beholder det. Man kan ikke komme bagefter (med mindre der måske er dagen efter) og sige man forresten godt liiiige vil have det tilbage

Anmeld

28. maj 2012

Kløver

Jeg synes du skulle beholde det. Hun har haft alle muligheder.
Din kusine virker ikke som om det betyder noget særligt som det gør for dig. Spørg evt hvorfor hun pludselig vil have det, og forklare hende hvad det betyder for dig

Anmeld

28. maj 2012

Nessie

Hun afskrev det da hun sagde nej tak. Så ingen tvivl herfra, billedet er dit, hun kan ikke komme og "forlange" at få det tilbage.

Man giver jo heller ikke nogen 100 kr., for at forlange dem tilbage ugen efter. Bare ærgerligt for din kusine.

Er det et foto kan I tage en kopi af det, så har i ét hver, men er det et maleri er der jo ikke så meget at gøre

Anmeld

28. maj 2012

Mother-love

Jeg havde klart beholdt det. For når du har spurgt hende og hun sagde nej. Så er det ikke dit problem. Og specielt ikke når det betyder så meget for dig.
Det er forfærdeligt at død i familien kan skabe en masse uro. Men hun sagde nej. Det må jo ikke betyde ret meget for hende når hun først siger nej.

Anmeld

28. maj 2012

Misty

få lavet en kopi til hende og så behold originalen selv...

Anmeld

28. maj 2012

Fenja09

Synes bestemt ikke at du skal give afkald på billedet når du har spurgt om hun ville have det. Nu er billedet dit og du kan have god samvittighed ved at det stående.

/Fenja

Anmeld

28. maj 2012

MortilElias2010

Behold det, det er i sin gode ret dit nu efter at sin kusine har givet afkald på det. 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har givet det tilbage og er så ked af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.