Den dumme arv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør jeg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.971 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min mormor lige er død og tingene i hendes hjem skal selvfølgelig fordeles.

Min mormor havde et billede, som har stor affektionsværdi for mig. Det minder mig om både min mormor og morfar. Jeg sagde en gang til min mormor, at det ville jeg gerne arve, men min mormor fortalte mig at min kusine allerede havde sat sig på det. Det accepterede jeg, selvom at det gjorde mig ked af det! Min mormor ville gerne give mig det, men min kusine havde jo sagt det.

Sagen er den at min kusine ytrede at hun ville have nogle forskellige ting, men ikke billedet! Da jeg vidste at min kusine ville have det tidligere, skrev jeg til hende om hun stadig ville have det. Hun skrev nej tak og at det måtte jeg gerne få!

Nu vil hun så gerne have det alligevel, men jeg har det allerede herhjemme fordi hun jo gav mig lov!

Skal jeg give det tilbage eller skal jeg holde fast?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

PernilleogLouis

Jeg havde beholdt det 

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Sagen er den at min mormor lige er død og tingene i hendes hjem skal selvfølgelig fordeles.

Min mormor havde et billede, som har stor affektionsværdi for mig. Det minder mig om både min mormor og morfar. Jeg sagde en gang til min mormor, at det ville jeg gerne arve, men min mormor fortalte mig at min kusine allerede havde sat sig på det. Det accepterede jeg, selvom at det gjorde mig ked af det! Min mormor ville gerne give mig det, men min kusine havde jo sagt det.

Sagen er den at min kusine ytrede at hun ville have nogle forskellige ting, men ikke billedet! Da jeg vidste at min kusine ville have det tidligere, skrev jeg til hende om hun stadig ville have det. Hun skrev nej tak og at det måtte jeg gerne få!

Nu vil hun så gerne have det alligevel, men jeg har det allerede herhjemme fordi hun jo gav mig lov!

Jeg ville beholde det, for det må jo ikke betyde særlig meget siden hun gav afkald på det i første omgang

Anmeld

28. maj 2012

FrkT

Umiddelbart ville jeg beholde det, men tror måske jeg vil råde dig til at spørge din kusine om hvorfor hun har ændret mening og pludselig vil have det alligevel..... 

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Hvis det er det eneste du vil have og hun har fået 700 andre ting, så ville jeg beholde ellers ville jeg nok tage resten af familien med ind over, hvis hun bliver ved med at ombestemme sig.

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

Behold billedet som betyder rigtig meget for dig!!

Din kusine sagde nej tak og nu har du fundet den rigtige plads til billedet hjemme hos dig - billedet er dit!

Anmeld

28. maj 2012

Laura.

Anonym skriver:

Jeg havde også beholdt det. Jeg synes ikke at hun kan tillade sig at forlange billedet når hun tidligere har sagt at hun ikke var interesseret i det alligevel..

Behold det, hvis det betyder så meget for dig

Anmeld

28. maj 2012

chael

Det er jo bare sur røv for din kusine!! Man kan ikke først sige værsgo, du har fået lov. For så bagefter at sige, ej forresten jeg vil gerne have det tilbage.

Hun er jo voksen og må derfor tage konsekvensen af det.

Behold du det med god samvittighed. Du har jo spurgt pænt om lov.

*C

Anmeld

28. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Behold det, hun fik chancen for at få det, så skulle hun have taget det der hvis det betyder så meget for hende!

Anmeld

28. maj 2012

Kris89

behold det... et er delt og du spurgte endda direkte om hun ville have det og dertil svarede hun nej...

det er dit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.