Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
IsabellaCiinea skriver: Vi skal ha pastasalat m. skinketern =) Imorgen skal vi ha hjemmelavet kold kartoffelsalat m. frikadeller til =) Onsdag står den på hotdogs Torsdag står den på bearnaisekartofler m. græske frikadeller og revet gulerod. Fredag står den på oksefarssuppe. Lørdag står den på broccolisalat og koteletter. Og sidst men ikke mindst.. søndag står den på risengrød (hvis der bliver varmt, så finder jeg på noget andet)
Vi skal ha pastasalat m. skinketern =)
Imorgen skal vi ha hjemmelavet kold kartoffelsalat m. frikadeller til =)
Onsdag står den på hotdogs
Torsdag står den på bearnaisekartofler m. græske frikadeller og revet gulerod.
Fredag står den på oksefarssuppe.
Lørdag står den på broccolisalat og koteletter.
Og sidst men ikke mindst.. søndag står den på risengrød (hvis der bliver varmt, så finder jeg på noget andet)
mmmmm.. broccoli salat...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Friske fladfisk med persillesovs og nye kartofler.. (:
Darling<3 skriver: Mågemad
Mågemad
Som er??
ønskebarn74 skriver: mmmmm.. broccoli salat...
M (: skriver: Friske fladfisk med persillesovs og nye kartofler.. (:
mmmm....
vi skal ha frisk laks i fad og ris og grønsager
M (: skriver: Som er??
JulieE skriver: Her stod den på græsk inspireret mad... oksekødsdeller med feta og hvidløg, med bådkartofler, tzaziki, feta og tomatsalat
Her stod den på græsk inspireret mad... oksekødsdeller med feta og hvidløg, med bådkartofler, tzaziki, feta og tomatsalat
Ej hvor lyder det bare lækkert!!
Deler du en opskrift?
For så tror jeg da det er det vi skal have i morgen aften
Var har fået Kina-nudler vendt i salat og hældt over med soya og basalmikoeddike og appelsinsaft dertil har vi fået engelskbøffer
Det var hva mit tømme køleskab kunne byde på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128