Hvad står aftensmaden på hos jer i sommervarmen idag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Darling<3

M (: skriver:

Nåååårh! 

Jamen du skal være hjertelig velkommen, når lillepigen er kommet til verden! 

Årh, takker søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Fenja09

IsabellaCiinea skriver:

Hihi =D

Ja jeg har også tænkt at jeg skal ha nogle kartofler skåret i grove i tern, med forårsløg i skiver, og gulerødder og skiver, og så med noget olie og krydderi, og så i en foliebakke og på grillen eller i ovnen ved bare ikk lige hva vi skal ha til så =D

Det lyder også lækkert  jeg laver nogle gange nye små kartofler med provence krydderi i ovnen, det smager dejligt.

Hvad med en fyldt svinemørbrad til kartofler i tern, den kan jo også bare smides på grillen eller i ovnen  Synes det smager skønt med f.eks soltørrede tomater og så syltede champignon eller flødeost med rød peber og så selvfølgelig baconsvøb

Anmeld

28. maj 2012

BellaCiinea

Fenja09 skriver:

Det lyder også lækkert  jeg laver nogle gange nye små kartofler med provence krydderi i ovnen, det smager dejligt.

Hvad med en fyldt svinemørbrad til kartofler i tern, den kan jo også bare smides på grillen eller i ovnen  Synes det smager skønt med f.eks soltørrede tomater og så syltede champignon eller flødeost med rød peber og så selvfølgelig baconsvøb

Mmm lyder også lækkert =)

Jah noget mørbrad var en god ide.. og så tror jeg at jeg vil fjerne roden/stilken/dimsen fra nogle store champignoner, og så fylde dem   med pikant ost =) Det er mums

Anmeld

28. maj 2012

Fenja09

IsabellaCiinea skriver:

Mmm lyder også lækkert =)

Jah noget mørbrad var en god ide.. og så tror jeg at jeg vil fjerne roden/stilken/dimsen fra nogle store champignoner, og så fylde dem   med pikant ost =) Det er mums

Ja, jeg har også lavet det med friske champignon, det smager super  Jeg faldt så over et glas syltede i Netto, de havde i alverdens varianter, og det smagte faktisk også godt, men man kan jo lave det med lige det man lyster og det samme med kyllingefileter

Anmeld

28. maj 2012

BellaCiinea

Fenja09 skriver:

Ja, jeg har også lavet det med friske champignon, det smager super  Jeg faldt så over et glas syltede i Netto, de havde i alverdens varianter, og det smagte faktisk også godt, men man kan jo lave det med lige det man lyster og det samme med kyllingefileter

Mmm

Ja det er jo det =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.