hvorfor mens smerter nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Helloo

sweet skriver:

skal først have min mens ca den 4/6 men har sådan en muren i underlivet nu som om den snart skal komme  syntes godt nok det er tideligt..

havde ægløsning i starten af ugen, men det kan vel ikke have noget med den at gøre nu?? andre der har oplevet at mærke til ægløsning så mange dage efter en positiv æg-test??

Jeg mærkede begge gange at jeg var gravid ca 2+4 (underligt but true) 

De føles som sådan nogle små bobler, og samtrækninger hos mig

Det sjove er bare mine bryster er ikke ømme, og det plejer de altid at være når jeg (tror) at jeg er gravid.

Såå mon ik der er flyttet en lille bebs ind i din mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Annette A

Har altid kun haft menssmerter inden mens, når jeg har været gravid, så måske det er, at du kan være gravid som andre også foreslår. Krydser og håber for dig..

Anmeld

30. maj 2012

sweet

Louise17 skriver:

Jeg mærkede begge gange at jeg var gravid ca 2+4 (underligt but true) 

De føles som sådan nogle små bobler, og samtrækninger hos mig

Det sjove er bare mine bryster er ikke ømme, og det plejer de altid at være når jeg (tror) at jeg er gravid.

Såå mon ik der er flyttet en lille bebs ind i din mave 

uhhh det håber jeg sådan der er og min nye behandling virker

Anmeld

30. maj 2012

sweet

Kellie skriver:

Har altid kun haft menssmerter inden mens, når jeg har været gravid, så måske det er, at du kan være gravid som andre også foreslår. Krydser og håber for dig..

jeg håber sådan

Anmeld

30. maj 2012

Hailiesmom11

Sådan havde jeg det osse ven lige inden vi fandt ud af jeg var gravid med hailie, men jeg tænkte ikke nærmere over det, regnede bare med det var mens..
Men jeg mærker mine ægløsninger meget kraftigt og har jeg altid gjort og det føles osse som en murren...¨
Men jeg krydser alt hvad jeg kan for at den er go nok

Anmeld

30. maj 2012

sweet

Hailiesmom11 skriver:

Sådan havde jeg det osse ven lige inden vi fandt ud af jeg var gravid med hailie, men jeg tænkte ikke nærmere over det, regnede bare med det var mens..
Men jeg mærker mine ægløsninger meget kraftigt og har jeg altid gjort og det føles osse som en murren...¨
Men jeg krydser alt hvad jeg kan for at den er go nok

tak mus  det muren kommer og går hele tiden...

Anmeld

30. maj 2012

Hailiesmom11

sweet skriver:

tak mus  det muren kommer og går hele tiden...

Det lyder nu meget godt.. Jeg havde også sidst jeg var gravid hvor jeg havde min SA men det var da jeg fandt ud af jeg var gravid så ca 1 uge før min SA

Anmeld

30. maj 2012

sweet

Hailiesmom11 skriver:

Det lyder nu meget godt.. Jeg havde også sidst jeg var gravid hvor jeg havde min SA men det var da jeg fandt ud af jeg var gravid så ca 1 uge før min SA

ja men ved heller ikke om det kan være min fertilitetsbehandling der spiller mig et pus, da min hormoner raser der ud af og har gjort det i over en uge nu... er vildt træt i løbet af dagen men så sart vi når sengetid har jeg krudt i røven og uro i kroppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.