hvorfor mens smerter nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

sweet

skal først have min mens ca den 4/6 men har sådan en muren i underlivet nu som om den snart skal komme  syntes godt nok det er tideligt..

havde ægløsning i starten af ugen, men det kan vel ikke have noget med den at gøre nu?? andre der har oplevet at mærke til ægløsning så mange dage efter en positiv æg-test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

sweet

slet ingen???

Anmeld

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

skal først have min mens ca den 4/6 men har sådan en muren i underlivet nu som om den snart skal komme  syntes godt nok det er tideligt..

havde ægløsning i starten af ugen, men det kan vel ikke have noget med den at gøre nu?? andre der har oplevet at mærke til ægløsning så mange dage efter en positiv æg-test??

Men hvis du har haft ÆL i starten af ugen kunne det så ikke være en graviditet du kan mærke nu?

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Amandas-mor skriver:

Men hvis du har haft ÆL i starten af ugen kunne det så ikke være en graviditet du kan mærke nu?

pas... har aldrig haft muren før nemlig, kun ca 3 dage før mens kommer..

har du haft mens muren da du var gravid??

Anmeld

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

pas... har aldrig haft muren før nemlig, kun ca 3 dage før mens kommer..

har du haft mens muren da du var gravid??

Ja, for mig har det været et af symptomerne begge gange jeg har været gravid (og jeg har det igen nu, men er endnu ikke ved testdag)  

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Amandas-mor skriver:

Ja, for mig har det været et af symptomerne begge gange jeg har været gravid (og jeg har det igen nu, men er endnu ikke ved testdag)  

hvor tidligt før mens dag havde du det??

hvorfor har du test dag??

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Amandas-mor skriver:

der skulle ikke stå hvorfor du har test dag men hvornår du har test dag hehe

Anmeld

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

hvor tidligt før mens dag havde du det??

hvorfor har du test dag??

Jeg har begge gange haft det nærmest med det samme. I alt fald max en uge efter ÆL. Faktisk var det efterhånden som testdagen nærmede sig sådan at det føltes som om jeg ville få en virkelig slem menstruation med mange smerter og sådan. Altså jeg har nærmest aldrig været mere overbevist om at menstruationen var på vej end når jeg faktisk var blevet gravid  Men det startede med diskret murren umiddelbart efter ÆL.

Jeg har testdag d. 6/6

Anmeld

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

der skulle ikke stå hvorfor du har test dag men hvornår du har test dag hehe

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Amandas-mor skriver:

Jeg har begge gange haft det nærmest med det samme. I alt fald max en uge efter ÆL. Faktisk var det efterhånden som testdagen nærmede sig sådan at det føltes som om jeg ville få en virkelig slem menstruation med mange smerter og sådan. Altså jeg har nærmest aldrig været mere overbevist om at menstruationen var på vej end når jeg faktisk var blevet gravid  Men det startede med diskret murren umiddelbart efter ÆL.

Jeg har testdag d. 6/6

ihhh jeg har test dag den 4/6 :-) så er det jo tæt på hinanden

gad vide om jeg kan være gravid så, tænkte ikke lige over det kunne være det, da de andre gange jeg har været gravid har jeg haft sååå ondt i babserne og var træt.. har aldrig haft muren.. kun lige inden jeg tabte dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.