hvorfor mens smerter nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

ihhh jeg har test dag den 4/6 :-) så er det jo tæt på hinanden

gad vide om jeg kan være gravid så, tænkte ikke lige over det kunne være det, da de andre gange jeg har været gravid har jeg haft sååå ondt i babserne og var træt.. har aldrig haft muren.. kun lige inden jeg tabte dem..

Den murren du har nu, minder den om den murren du havde inden SA?

Jeg har nemlig haft en SA og den murren jeg oplevede inden jeg mistede, det er en murren som minder noget om den murren jeg oplevede da jeg lige var blevet gravid.

Mht brystspændinger, så ved jeg ikke om man skal have det. Jeg havde det da jeg blev gravid første gang, men ikke anden gang. Min veninde oplevede det samme. Men selvfølgelig hvis du har haft brystspændinger hver eneste gang, så skulle du vel også have det nu  Men det kan altså ske at man er gravid uden at have brystspændinger.

Håber for dig at den er der og bliver der  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Mother-love

Jeg tror ikke det er æl du kan mærke. For jeg kunne kun mærke æl på selve dagen hvor den var bedst. Tror nærmere det måske er en graviditet. Jeg havde også de der mens lign smerter ca. Fra 4 dage før jeg skulle have mens. Så det kan jo godt være det kommer tidligere ved dig. Det er jo dine ledbånd der gør sig klar til at udvide sig. for at du er gravid

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Amandas-mor skriver:

Den murren du har nu, minder den om den murren du havde inden SA?

Jeg har nemlig haft en SA og den murren jeg oplevede inden jeg mistede, det er en murren som minder noget om den murren jeg oplevede da jeg lige var blevet gravid.

Mht brystspændinger, så ved jeg ikke om man skal have det. Jeg havde det da jeg blev gravid første gang, men ikke anden gang. Min veninde oplevede det samme. Men selvfølgelig hvis du har haft brystspændinger hver eneste gang, så skulle du vel også have det nu  Men det kan altså ske at man er gravid uden at have brystspændinger.

Håber for dig at den er der og bliver der  

ja det er nemlig som opstart af muren inden jeg tabte..

de 3 af graviditeterne havde jeg ondt i brysterne men ikke de 3 andre gange der var jeg bare rigtig træt.. men kan også være træt af det medicin jeg får i min fertilitets behandling sagde de da jeg fik det her i mandags for første gang..

hvor mange børn har du??

Anmeld

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

ja det er nemlig som opstart af muren inden jeg tabte..

de 3 af graviditeterne havde jeg ondt i brysterne men ikke de 3 andre gange der var jeg bare rigtig træt.. men kan også være træt af det medicin jeg får i min fertilitets behandling sagde de da jeg fik det her i mandags for første gang..

hvor mange børn har du??

Hvor er det synd for dig at du har været igennem så meget og mistet så mange gange...håber virkelig at det lykkes for dig nu

Jeg har været gravid 2 gange og har en datter og så havde jeg en SA anden gang jeg blev gravid. Det er 9 mdr siden og nu prøver vi så igen at lave en lille ny  Den her cyklus er den første hvor vi forsøger i denne omgang og jeg håber så meget at den er der og bliver der  

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Amandas-mor skriver:

Hvor er det synd for dig at du har været igennem så meget og mistet så mange gange...håber virkelig at det lykkes for dig nu

Jeg har været gravid 2 gange og har en datter og så havde jeg en SA anden gang jeg blev gravid. Det er 9 mdr siden og nu prøver vi så igen at lave en lille ny  Den her cyklus er den første hvor vi forsøger i denne omgang og jeg håber så meget at den er der og bliver der  

tak

krydser finger for den er der ved jer, husk lige at send en besked til mig med opdate ikk??

Anmeld

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

tak

krydser finger for den er der ved jer, husk lige at send en besked til mig med opdate ikk??

I lige måde  Vil også gerne høre hvordan det går dig

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Amandas-mor skriver:

I lige måde  Vil også gerne høre hvordan det går dig

du skal nok få en opdate

Anmeld

27. maj 2012

Tona

sweet skriver:

du skal nok få en opdate

Super  

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

sweet skriver:

ihhh jeg har test dag den 4/6 :-) så er det jo tæt på hinanden

gad vide om jeg kan være gravid så, tænkte ikke lige over det kunne være det, da de andre gange jeg har været gravid har jeg haft sååå ondt i babserne og var træt.. har aldrig haft muren.. kun lige inden jeg tabte dem..

Jeg håber så meget for dig at du er gravid... 

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Solstrålebørn skriver:

Jeg håber så meget for dig at du er gravid... 

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.