morethanperfect skriver:
Ja .. Jeg er virkelig ynkelig lige nu !
..
Det gør nemlig rigtig ondt . ! 
Næste gang HUSKER jeg at tage min egen solcreme med ..
Ja det gør skide ondt. Havde en periode på flere år i mit liv hvor jeg fik soleksem hver gang jeg havde været i solen. Så var kæresten og jeg på ferie i tyrkiet for en tre år siden hvor jeg self fik det. Og så vidste jeg bare ferien var ødelagt for når soleksem kommer så forsvinder det ikke igen før varmen er væk i vejret. Men så kom vi i snak med en der havde en resturant som boede i danmark så han kunne snakke dansk og han tog med ind på apoteket for at få noget imod soleksem. Jeg smurte det på inden jeg fik i seng den aften og dagen efter var det væk og har ikke været der siden.

men det er jo fordi der er nogle stoffer i som ikke er godkendt i dk. Så derfor kan man ikke få noget der hjælper imod soleksem.
Men ja hav din egen solcreme og sikre dig at den ikke er for gammel. Men det er jo bare ikke lige det man altid tænker over når man låner solcreme.
Men håber det snart går over. Åhhh kan bare huske det, har så ondt af dig. For når man så kommer iseng gør det skide ondt fordi når man ligger på det brænder det af h til. Og ikke mindst den stivhed der kommer dagen efter den er ogaå træls. Og så hvis man lige bliver kræsset der hvvor man er forbrændt ååååhhhhhh det gør så ondt. Øv øv øv rigtig god bedring med dig.
Kolde knusser herfra hehe. Da varme ikke er så fede for dig lige nu
Anmeld