Jeg HAR altså brugt solcreme !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

L&V

Av for hulan... Åh sådan ser jeg os bare ud hvis jeg ikke får sol creme på.. Tror sku jeg er rødhårede inden i Og bare til generel info så lad være med at bruge faktor på over 15 det er spild æg penge i følge kræftens bekæmpelse og al kosmetik osv skal ha en udløbsdato og den kan variere så man kan ikke bare sige 12 måneder. Lur på skru ned for solen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Meen , alligevel er dette sket ..
Har været ude hele dagen fra kl. 10. til kl. 7 og nu ser jeg sådan ud ..
Har brugt factor 30 , og har smurgt på 5 gange i løbet af dagen , alliegvel ser jeg sådan ud nu .. !
AV !
HUSK SOLCREME ! SOM VIRKER  

AV FOR F*NDEN ! 

Anmeld

27. maj 2012

Mette.

Gittemor09 skriver:

ja, det ville jeg nu også engang mene...

nu du siger det står det da også på makeup ja

Ja, det står op alle cremer og sådan nogle produkter jeg har hvertfald.

Men hvis man køber en ny solcreme hvert år burde man være nogenlunde dækket ind vil jeg tro.

Anmeld

27. maj 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Det synes jeg nemlig også det gør, men vil hvert år købe ny til anastasia, så må vi gamle bruge rester, hehe. Men jeg er altså også blevet lidt rød, selvom jeg havde en 5 dage gammel faktor 50 på, træls.

Ja, vi køber også en ny hvert år herhjemme.

Man kan også sagtens blive rød selvom man har solcreme på, man skal virkelig passe på. Solen er simpelthen så skarp. 

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Ja, vi køber også en ny hvert år herhjemme.

Man kan også sagtens blive rød selvom man har solcreme på, man skal virkelig passe på. Solen er simpelthen så skarp. 

Ja, det er helt vildt, godt anastasia sad i skygge 95% af tiden i dag.

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

morethanperfect skriver:

Meen , alligevel er dette sket ..
Har været ude hele dagen fra kl. 10. til kl. 7 og nu ser jeg sådan ud ..
Har brugt factor 30 , og har smurgt på 5 gange i løbet af dagen , alliegvel ser jeg sådan ud nu .. !
AV !
HUSK SOLCREME ! SOM VIRKER  

SHIT man.... Det er det man kalder stegt krebs...  Håber du har after sun... 

Anmeld

27. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Føler med dig! Så selv sådan ud i sidste weekend, på trods af at jeg havde brugt både faktor 20 og 50. Min mave og især min navle var helt stegt. Har brugt et ton aftersun og ellers bare godt med den alm crem! Håber du ka sove fr det i nat. Vh stine

Anmeld

27. maj 2012

Nettemor

Av av av av av AAAAAAV!

Hvornår købte du den solcreme?

Anmeld

27. maj 2012

morethanperfect

Nettemor skriver:

Av av av av av AAAAAAV!

Hvornår købte du den solcreme?

Det var ikke min solcreme .
Og aner ik om den var for gammel . Det virker bare naturligt liiige at tjekke datoen inden man bruger den syns jeg .. Men det havde hun åbenbart ik gjort  

Anmeld

27. maj 2012

Nettemor

morethanperfect skriver:

Det var ikke min solcreme .
Og aner ik om den var for gammel . Det virker bare naturligt liiige at tjekke datoen inden man bruger den syns jeg .. Men det havde hun åbenbart ik gjort  

Øv Det kunne godt lyde som om den ikke var helt ny. Især når du har smurt dig så meget.. Det er mega træls når man føler man har gjort arbejdet for ikke at blive rød

God bedring til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.