Jeg HAR altså brugt solcreme !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Gittemor09

Mette. skriver:

Men så duer de jo heller ikke mere - for grunden til der står 12M, er jo fordi de ikke kan holde sig mere end åbent i 12 måneder så.

det var også det jeg ville frem til

har hele tiden skrevet at det er bedst at købe nyt solcreme efter hvert år... og skrev så min begrundelse...

men der er jeg forkert på den har flere skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

morethanperfect

signe. skriver:

Puha søde, ser ikke rart ud... Mon ikke det er fordi du er så lys i forvejen... på med aftersunnen, det kommer til at gøre nuller-naller det der

Hvis bare jeg havde noget aftersun 

Anmeld

27. maj 2012

Mette.

Gittemor09 skriver:

det var også det jeg ville frem til

har hele tiden skrevet at det er bedst at købe nyt solcreme efter hvert år... og skrev så min begrundelse...

men der er jeg forkert på den har flere skrevet

Det var heller ikke nogen kritik af dig - så godt du præcist mente man skulle købe ny hvert år.

Jeg mente bare til andre at man ikke nødvendigvis kan finde en dato, for som jeg har fået det fortalt på apoteket gælder de 12 måneder fra man åbner produktet og derfor kan de jo ikke sætte en udløbsdato.

Anmeld

27. maj 2012

Gittemor09

Mette. skriver:

Det var heller ikke nogen kritik af dig - så godt du præcist mente man skulle købe ny hvert år.

Jeg mente bare til andre at man ikke nødvendigvis kan finde en dato, for som jeg har fået det fortalt på apoteket gælder de 12 måneder fra man åbner produktet og derfor kan de jo ikke sætte en udløbsdato.

det må du undskylde....  så misforstod jeg dig...

men jeg fortalte bare hvad der stod, og hvad de kloge hoveder sagde til mig...

men hvis jeg er forkert på den er medarbejder i matas og på apoteket på Lolland/Falsker fyldte med løgn...

Anmeld

27. maj 2012

signe.

morethanperfect skriver:

Hvis bare jeg havde noget aftersun 

Av forden.. Og der der er helligdag i morgen så har butikkerne ikke engang åbnet.. Så skal det være fordi I har sådan et døgnåbent apotek i nærheden? Daniel må igang med fugtige viskestykker og anden creme!

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Men så duer de jo heller ikke mere - for grunden til der står 12M, er jo fordi de ikke kan holde sig mere end åbent i 12 måneder så.

De skulle halver styrke hvert år, så vis man køber faktor 50 et år, kan forældrene bruge resterne året efter. Det er i hvert fald hvad jeg har lært.

Anmeld

27. maj 2012

Mette.

Gittemor09 skriver:

det må du undskylde....  så misforstod jeg dig...

men jeg fortalte bare hvad der stod, og hvad de kloge hoveder sagde til mig...

men hvis jeg er forkert på den er medarbejder i matas og på apoteket på Lolland/Falsker fyldte med løgn...

- jeg ved ikke helt hvad man skal forholde sig til.

Men når der ikke står nogen dato på emballagen og kun fx 12 måneder må man vel nærmest gå ud fra, det er fra åbningsdagen. Sådan er det hvertfald også med make-up og andre kosmetikprodukter.

Anmeld

27. maj 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

De skulle halver styrke hvert år, så vis man køber faktor 50 et år, kan forældrene bruge resterne året efter. Det er i hvert fald hvad jeg har lært.

Det kan sagtens være. Jeg ved intet om det, men ofte er det jo sådan at ting ikke bliver for gamle som sådan, de mister bare noget af styrken, så det giver meget god mening.

Anmeld

27. maj 2012

Gittemor09

Mette. skriver:

- jeg ved ikke helt hvad man skal forholde sig til.

Men når der ikke står nogen dato på emballagen og kun fx 12 måneder må man vel nærmest gå ud fra, det er fra åbningsdagen. Sådan er det hvertfald også med make-up og andre kosmetikprodukter.

ja, det ville jeg nu også engang mene...

nu du siger det står det da også på makeup ja

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Det kan sagtens være. Jeg ved intet om det, men ofte er det jo sådan at ting ikke bliver for gamle som sådan, de mister bare noget af styrken, så det giver meget god mening.

Det synes jeg nemlig også det gør, men vil hvert år købe ny til anastasia, så må vi gamle bruge rester, hehe. Men jeg er altså også blevet lidt rød, selvom jeg havde en 5 dage gammel faktor 50 på, træls.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.