Sirenevarsel/luftalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Der har slet intet været idag udover en meget livlig dreng derinde.. Så han kommer nok først engang efter termin tror jeg

Det var noget med efter den 7. ikke? Så skal jeg i hvert fald nok krydse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Savannah

Ja, jeg ved at når alarmen lyder, så er det alvorligt og vinduer og døre skal forsegles. Jeg ville bestemt mene, at 2-3 km er tæt på.. Meget tæt på!

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

Sally-Slingshot skriver:

Ja, jeg ved at når alarmen lyder, så er det alvorligt og vinduer og døre skal forsegles. Jeg ville bestemt mene, at 2-3 km er tæt på.. Meget tæt på!

Vi valgte ikke at lukke vinduerne, fordi alarmen ikke lød i vores område - men i den modsatte ende af byen  

Anmeld

28. maj 2012

Savannah

Babymor2010 skriver:

Vi valgte ikke at lukke vinduerne, fordi alarmen ikke lød i vores område - men i den modsatte ende af byen  

Ahhhhhh Makes sense...

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

Sally-Slingshot skriver:

Ahhhhhh Makes sense...

Det kunne jeg selvfølgelig også godt have startet med at skrive i min tråd 

Anmeld

28. maj 2012

Savannah

Babymor2010 skriver:

Det kunne jeg selvfølgelig også godt have startet med at skrive i min tråd 

Hehe, det går nu nok - Men tænkte bare at 2-3 km var meget tæt på og derfor farligt for jer

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

Sally-Slingshot skriver:

Hehe, det går nu nok - Men tænkte bare at 2-3 km var meget tæt på og derfor farligt for jer

Haha gik faktisk lidt i panik i går, for jeg havde akkurat lige hængt min dyne ud efter vask - og ingen tørretrumbler, typisk ikke 

Anmeld

28. maj 2012

Savannah

Babymor2010 skriver:

Haha gik faktisk lidt i panik i går, for jeg havde akkurat lige hængt min dyne ud efter vask - og ingen tørretrumbler, typisk ikke 

Haha, ja det ski... vasketøj kommer før al sund fornuft

Anmeld

28. maj 2012

Kløver

ved man skal gå ind og lukke døre og vinduer, og afvente besked i radioen, men her virker radioen ikke, så vi må håbe de oplyser i tv også

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

Maja84 skriver:

ved man skal gå ind og lukke døre og vinduer, og afvente besked i radioen, men her virker radioen ikke, så vi må håbe de oplyser i tv også

Nemlig  Jeg søgte dog på nettet i går 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.