Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Der har slet intet været idag udover en meget livlig dreng derinde.. Så han kommer nok først engang efter termin tror jeg
Der har slet intet været idag udover en meget livlig dreng derinde.. Så han kommer nok først engang efter termin tror jeg
Det var noget med efter den 7. ikke? Så skal jeg i hvert fald nok krydse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, jeg ved at når alarmen lyder, så er det alvorligt og vinduer og døre skal forsegles. Jeg ville bestemt mene, at 2-3 km er tæt på.. Meget tæt på!
Sally-Slingshot skriver: Ja, jeg ved at når alarmen lyder, så er det alvorligt og vinduer og døre skal forsegles. Jeg ville bestemt mene, at 2-3 km er tæt på.. Meget tæt på!
Vi valgte ikke at lukke vinduerne, fordi alarmen ikke lød i vores område - men i den modsatte ende af byen
Babymor2010 skriver: Vi valgte ikke at lukke vinduerne, fordi alarmen ikke lød i vores område - men i den modsatte ende af byen
Ahhhhhh Makes sense...
Sally-Slingshot skriver: Ahhhhhh Makes sense...
Det kunne jeg selvfølgelig også godt have startet med at skrive i min tråd
Babymor2010 skriver: Det kunne jeg selvfølgelig også godt have startet med at skrive i min tråd
Hehe, det går nu nok - Men tænkte bare at 2-3 km var meget tæt på og derfor farligt for jer
Sally-Slingshot skriver: Hehe, det går nu nok - Men tænkte bare at 2-3 km var meget tæt på og derfor farligt for jer
Haha gik faktisk lidt i panik i går, for jeg havde akkurat lige hængt min dyne ud efter vask - og ingen tørretrumbler, typisk ikke
Babymor2010 skriver: Haha gik faktisk lidt i panik i går, for jeg havde akkurat lige hængt min dyne ud efter vask - og ingen tørretrumbler, typisk ikke
Haha, ja det ski... vasketøj kommer før al sund fornuft
Maja84 skriver: ved man skal gå ind og lukke døre og vinduer, og afvente besked i radioen, men her virker radioen ikke, så vi må håbe de oplyser i tv også
ved man skal gå ind og lukke døre og vinduer, og afvente besked i radioen, men her virker radioen ikke, så vi må håbe de oplyser i tv også
Nemlig Jeg søgte dog på nettet i går
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128