Sirenevarsel/luftalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

pemiro

Annana89 skriver:

Ja hip hurra for tvunget licensbetaling selvom man ikke gidder at ha DR1,DR2 og alt det så redder tvunget licens åbenbart liv! 

Ja men licens er jo også hvis man har internet eller radio, så det er ikke kun de "dumme" kanaler.. Men jeg er nu begyndt at se dr somme tider, for de sender faktisk nogle spændende programmer indimellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kofoed.

Babymor2010 skriver:

Hvis det var bombealarmen der gik, så ville jeg nok gå i panik, for jeg aner ikke hvor jeg skal søge beskyttelse her i området 

Ved hvor den er i lunderskov

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Ja internet er selvfølgelig også lidt smart hehe..
Tænkte bare lige over hvad jeg lærte i folkeskolen haha...

Haha ja  Internettet er jo genialt i sådanne situationer 

Jeg fandt f.eks. denne: 

http://brs.dk/beredskab/sirener/Pages/Varsling.aspx

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Babymor2010 skriver:

Jeg fandt f.eks. denne: 

Jeg havde ikke lige tænkt over internet - tror det er varmen/graviditet/eksamenslæsning der lige slettede nutidens inter et fra min hukommelse hahahah

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

Kofoed. skriver:

Ved hvor den er i lunderskov

Ifølge min kæreste skulle der være nogle barakker her i nærheden... Ohh no, jeg har boet her i området i 10 år, men ved ikke hvor jeg skal søge hen - det er da lidt ironisk  Jeg tror faktisk jeg automatisk ville søge mod sygehuset 5 min gang herfra...

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Jeg havde ikke lige tænkt over internet - tror det er varmen/graviditet/eksamenslæsning der lige slettede nutidens inter et fra min hukommelse hahahah

Det er også en lovlig undskyldning  Hvordan går det med mavsen? 

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Babymor2010 skriver:

Jeg fandt f.eks. denne: 

Jeg kan se på hjemmesiden de også skriver tv2, men gælder det mon stadig når den er blevet betalingskanal?

Anmeld

28. maj 2012

Annana89

pemiro skriver:

Ja men licens er jo også hvis man har internet eller radio, så det er ikke kun de "dumme" kanaler.. Men jeg er nu begyndt at se dr somme tider, for de sender faktisk nogle spændende programmer indimellem

Ja ved jeg godt men internet er jo kun fordi du kan se/hører DR's ting gratis på dershjemmeside og man betaler jo i forvejen hos sin internetudbyder. og radio hører vi aldrig! Jeg sys i hver fald det er træls det er tvunget, kan sagtens undvære det DR udbyder men det er jo nok fordi de er klar over at de ikke kan få deresmedier til at køre rundt hvis det var frivilligt om man ville betale for at se det ligesom alle andre kanaler.

Bare min mening om licens;0)

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Babymor2010 skriver:

Det er også en lovlig undskyldning  Hvordan går det med mavsen? 

Der har slet intet været idag udover en meget livlig dreng derinde.. Så han kommer nok først engang efter termin tror jeg

Anmeld

28. maj 2012

Clisolka

pemiro skriver:

Jeg kan se på hjemmesiden de også skriver tv2, men gælder det mon stadig når den er blevet betalingskanal?

Hmm det ved jeg faktisk ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.