Anonym skriver:
Jeg er bange for jeg skræmmer min kæreste væk. Han er huleboer og jeg er en rappenskralde- jeg vil have tingene gjort på min måde og når jeg siger det. Han tar alting stille og roligt og kan være 100 år om en lille ting- og så er det alligevel lavet på en sjusket måde. Og jeg bliver så tosset, for hvorfor ikke bare gøre det på min måde, den ordentlige måde istedet for bare at sjuske?
Eksempel
Rappenskralde: Rydder du ikke dit tøj op, jeg har travlt og min søster er på vej skatter
Huleboer: Om lidt.
Rappenskralden 10 min efter: Ej ryd nu det tøj op, og pak rugbrødet i køkkenet væk hvis du er færdig. 
Huleboer: Om lidt jeg spiller lige diablo.
Rappenskrælden: Let forhelvede røven! 
Huleboer: Okay! 
Søster: Hvorfor ligger der en masse tøj under sofaen ? 
Og sådan er det altid. Jeg elsker ham, også selv om han roder og fordyber sig i spil jeg ikke forstår, og det husker jeg også at sige til ham om aftenen inden vi sover. Men - han siger ikke han elsker mig selv om jeg er en mokke, han kører bare på han har det så hårdt over jeg 'er på nakken af ham' det synes jeg er tarveligt. Han vil ikke ændre sig, men jeg skal for ikke at skræmme ham væk? Uden mig ville huset ligne lort, vi ville glemme alle møder, regninger ville forsvinde under bjerge at opvask og beskidt tøj. Kom med et råd eller noget ? 
Sådan er det også med mig og manden herhjemme...
Jeg har vænnet mig til det, og så snart jeg er alene får jeg lige ryddet op osv...
Økonomien styrer jeg også, det eneste han gør er at overføre penge til mig

Mht aftaler osv har jeg købt sådan en familyplanner, hvor vi (mest mig) skriver på hvilke aftaler vi har i løbet af måneden..
Tilgengæld er han blevet glad for jeg "styrer" det hele, da han selv ved han glemmer ting og efter je er blevet afslappet med det kører det bare på skinner

Ingen skænderier eller noget...
Anmeld