Rappenskralde skræmmer kæresten væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Min kæreste har ADHD =)

Såå derfor =)

åhh det kender jeg ikke så meget til, men han kan jo stadig give dem kærlighed (går jeg udfra) og det er jo det vigtigeste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hehe hvor godt. Jo det gir fint mening- men vi har jo emmervæk boet sammen i 5 år og blev på hans ønske gift i december- og det er først begyndt at være sådan med at han brokker sig over at 'have mig på nakken' de sidste par mdr. Selv mener jeg jo ikke jeg er så slem, når jeg har ordnet hans opgaver er det jo ikke fordi jeg bliver ved at jokke i det- ofte kommer jeg bare med en kæk bemærkning om at hvis han leder efter sin sure strømper så ligge de på deres plads i vasketøjskurven istedet for i reklameholderen eller lign.
Åh suk mænd altså, kunne være jeg bare skulle spørge ham

det skader nok ikke at prøve at spørge ham når han en dag har en god dag . det kunne jo være han havde en ide om hvorfor han havde fået det sådan, og hvad han mener i kan gøre for at løse problemet.

Anmeld

27. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

åhh det kender jeg ikke så meget til, men han kan jo stadig give dem kærlighed (går jeg udfra) og det er jo det vigtigeste.

Mjaeh =) På hans egen måde... Han skal også testes for Aspergers.. 

Og sådan noget med empati osv, er ikk hans stærke side..

Men de siger jo at man ændre sig når man får sit eget lille guld =)

Anmeld

27. maj 2012

MorDk

Kan ikke forstå du hidser dig op over det! Du elsker ham for hvem og hvad han er.... Selvfølgelig kan det være irriterende at han ik liiige gør det som du ønsker. Vi er ikke alle ens og hurra for det. MEN det skal siges jeg også har været meget Rappenskralde agtig... men det har lagt fra mig. Har indset at livet handler om mere og andet end ens egen sindssyge struktur *Smiler*

Anmeld

27. maj 2012

MorDk

HAvde så ik læst det sidste i tråden om hans ADHD mm. men alligevel...

Anmeld

27. maj 2012

4xGreve

MorDk skriver:

Kan ikke forstå du hidser dig op over det! Du elsker ham for hvem og hvad han er.... Selvfølgelig kan det være irriterende at han ik liiige gør det som du ønsker. Vi er ikke alle ens og hurra for det. MEN det skal siges jeg også har været meget Rappenskralde agtig... men det har lagt fra mig. Har indset at livet handler om mere og andet end ens egen sindssyge struktur *Smiler*

Tror ikke hun har brug for hjælp til at acceptere ham men mere hvordan hun får ham til at elske og sige han elsker hende tros alle hendes fejl. Mm. Ligesom hun føler hun gør ved ham!

Og kære TS mit eneste råd er sæt dig ned og sig til ham det samme som du har sagt herinde! Tag snakken og smid mokken ud imens

Held og lykke med det hele!

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

HAvde så ik læst det sidste i tråden om hans ADHD mm. men alligevel...

Tror du har læst for hurtigt, min mand fejler intet det var en andens kæreste der har det.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jeg er bange for jeg skræmmer min kæreste væk. Han er huleboer og jeg er en rappenskralde- jeg vil have tingene gjort på min måde og når jeg siger det. Han tar alting stille og roligt og kan være 100 år om en lille ting- og så er det alligevel lavet på en sjusket måde. Og jeg bliver så tosset, for hvorfor ikke bare gøre det på min måde, den ordentlige måde istedet for bare at sjuske?
Eksempel
Rappenskralde: Rydder du ikke dit tøj op, jeg har travlt og min søster er på vej skatter
Huleboer: Om lidt.
Rappenskralden 10 min efter: Ej ryd nu det tøj op, og pak rugbrødet i køkkenet væk hvis du er færdig.
Huleboer: Om lidt jeg spiller lige diablo.
Rappenskrælden: Let forhelvede røven!
Huleboer: Okay!

Søster: Hvorfor ligger der en masse tøj under sofaen ?

Og sådan er det altid. Jeg elsker ham, også selv om han roder og fordyber sig i spil jeg ikke forstår, og det husker jeg også at sige til ham om aftenen inden vi sover. Men - han siger ikke han elsker mig selv om jeg er en mokke, han kører bare på han har det så hårdt over jeg 'er på nakken af ham' det synes jeg er tarveligt. Han vil ikke ændre sig, men jeg skal for ikke at skræmme ham væk? Uden mig ville huset ligne lort, vi ville glemme alle møder, regninger ville forsvinde under bjerge at opvask og beskidt tøj. Kom med et råd eller noget ?

Sådan er det også med mig og manden herhjemme...
Jeg har vænnet mig til det, og så snart jeg er alene får jeg lige ryddet op osv...
Økonomien styrer jeg også, det eneste han gør er at overføre penge til mig
Mht aftaler osv har jeg købt sådan en familyplanner, hvor vi (mest mig) skriver på hvilke aftaler vi har i løbet af måneden..
Tilgengæld er han blevet glad for jeg "styrer" det hele, da han selv ved han glemmer ting og efter je er blevet afslappet med det kører det bare på skinner
Ingen skænderier eller noget...

Anmeld

27. maj 2012

JanetBJ

et GODT råd; Tag strømstikket til hans computer (hvis det er en stationær) hæhæhæhæh

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

et GODT råd; Tag strømstikket til hans computer (hvis det er en stationær) hæhæhæhæh

Ahahaha den er lidt grov Kunne jeg nok kun finde på hvis jeg stod med veer eller lign og han ikke hørte efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.