Anonym skriver:
Åha jeg kan ikke have rod og opvask hehe tænk hvis der kom gæster eller børnenes venner fortæller deres forældre at vi roder.. Jeg elsker når alt ser pænt og præsentabelt ud, altså det hører jo lidt med til min alt skal være perfekt rappenskralde personlighed. Og jeg acceptere han ikke er sådan, og jeg vil i og for sig heller ikke ha han ændre sig for han er jo perfekt som han er, jeg vil bare have han acceptere at jeg er en oprydnings mokke- det vidste han godt da vi blev kærester. Han er bare begyndt at se mere på at jeg er efter ham omkring at tingene skal være iorden end han elsker mig for at jeg sørger for det er iorden. Jeg vil have han skal acceptere at jeg bliver lidt stresset og sur over at fixe det hele- eller ordne noget selv så jeg ikke behøvede blive sur og stresset. ihh det lyder så forvirrende, er vist lidt træt 

for mig gav det nu meget godt mening
så så træt kan du vist ikke være hehe 
men altså nogen gange tror jeg måske godt at man kan ændre syn på sin partner når forelskelsen lidt har lagt sig. Enten accepterer og respekterer man det man ser i ens partner eller også gør man ikke. Og det kunne måske godt lyde som om at det sidste er lidt tilfældet for din partner, altså at han har svært ved at accepterer at det er sådan du er, og at det er ved orden og renlighed at du finder glæden.
Og det er der jo som sådan ikke noget forkert i, fra din side af, men det kan måske godt give anledning til visse gnidninger når man ser Så forskelligt på det. ( jeg selv feks er et rodehoved uden lige, og jeg har tit sagt til mig selv, at jeg ikke ville kunne sammen med en som elsker et rent hjem, for personen ville ikke blive lykkelig med mig, da jeg ikke altid ser rodet)
håber den længere smøre gav mening, ellers spørg bare
Anmeld