På druk...igen....igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Anonym

Anonym skriver:

Nej det er 2-3 weekender (dog ik to dage i træk), men 2-3 weekender om måneden, hvor han drikker

hejsa

så synde jeg at i skal få når hjælp til han drikker da det kan gør ondet når jer børn bliv stor og kan se far drik som han gør

p.s her selv prøve det med en x og det tog mig 15 1/2 år at se der være et andet liv undet  så håbet du slå i bord nu og i få hjælp da det ikke kun er dig men også dig børn det gå undet over ´

og jeg er i dag ikke samme med x her få en nye mand som ikke give

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Nej det er 2-3 weekender (dog ik to dage i træk), men 2-3 weekender om måneden, hvor han drikker

Jeg må indrømme, at jeg simplehen ikke ville bruge tid på sådan en mand, heller ikke selvom jeg elskede ham... for han elsker tydelig ikke dig eller sine børn nok, men sig selv....!

Smut i en fart, og måske han kan se udover sin egen næse og værdsætte det mest kostbare han har, nemlig sin familie, når i er væk... kan han ikke se dette, jamen så har du svaret og så lever du og børnene ikke på en løgn.. samtidig skal børnene ikke have en fraværende far, som synes det er vigtigere at drikke med vennerne....

Jeg synes personlig ikke det er værdier, som du skal udsætte dine børn for og som mor må du træffe hårde valg, for at beskytte dine børn.....

Knus Mette

Anmeld

1. juni 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hvad ville i have sagt?

Min mand tog afsted kl. 07.30 imorges for at tage på druk med drengene - der er speedway og det som fint nok, så ringer han gudhjælpeme og siger at han også ska afsted igen imorgen fra kl 08 - da der også er speedway - han kommer hjem kl. lort (er heller ej kommet hjem endnu), også han væk igen imrogen...

Næste wekkend ska vi til 2x30 års føs'dag, næste weekend igen skal vi til 1x25 års føsdag, så én friweekend også weekenden egfter til 2x40 års føsdage, jeg er SÅ træt af at jeg er alenemor i et forhold, ungerne ser ham aldrig, han arbejder også rigtig meget, men at han så ikke prioreterer os i weekenderne, men jeg er bare ås dprlig til at agumentere for det og han blir så gal.....HJÆLP.....

Når det er et arrangement som fx speedway, er det jo ikke fordi han bare kunne gøre det en anden dag, hvor det passede bedre. Til gengæld har han vel også vidst længe at der ville være speedway...

Så jeg ville "kræve" at han en anden gang planlægger i god tid!!

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Når det er et arrangement som fx speedway, er det jo ikke fordi han bare kunne gøre det en anden dag, hvor det passede bedre. Til gengæld har han vel også vidst længe at der ville være speedway...

Så jeg ville "kræve" at han en anden gang planlægger i god tid!!

Hvis du læser længere oppe er det 2-3 weekender om måneden (dog ik to dage i træk)

Anmeld

1. juni 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hvis du læser længere oppe er det 2-3 weekender om måneden (dog ik to dage i træk)

Jeg har ikke læst hele tråden. Svarede kun på det oprindelige indlæg...

Anmeld

1. juni 2012

fairlady

Jeg tror han skal mærke hvordan det er, før han kan fatte.

Planlæg de næste 3 weekender væk fra børn og mand.

Det bliver mega hårdt for dig, men tror det er rigtig sundt for både din mand og dine børn.

Held og lykke med det

Anmeld

1. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Hvad ville i have sagt?

Min mand tog afsted kl. 07.30 imorges for at tage på druk med drengene - der er speedway og det som fint nok, så ringer han gudhjælpeme og siger at han også ska afsted igen imorgen fra kl 08 - da der også er speedway - han kommer hjem kl. lort (er heller ej kommet hjem endnu), også han væk igen imrogen...

Næste wekkend ska vi til 2x30 års føs'dag, næste weekend igen skal vi til 1x25 års føsdag, så én friweekend også weekenden egfter til 2x40 års føsdage, jeg er SÅ træt af at jeg er alenemor i et forhold, ungerne ser ham aldrig, han arbejder også rigtig meget, men at han så ikke prioreterer os i weekenderne, men jeg er bare ås dprlig til at agumentere for det og han blir så gal.....HJÆLP.....

Havde min kæreste nu fået et pludseligt ildebefindende og begyndt at te sig så dumt som det der, tror jegh at jeg imorgen tidlig havde reserveret friweekenden til mig-tid og efterladt ham med hus, unger og rodet. Taget på sanseløs druk med den nemmeste af mine veninder og kommet hjem søndag eftermiddag. Du kunne også bare informere ham om at du ikke gider leve dit liv på den måde?

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

Jeg tror han skal mærke hvordan det er, før han kan fatte.

Planlæg de næste 3 weekender væk fra børn og mand.

Det bliver mega hårdt for dig, men tror det er rigtig sundt for både din mand og dine børn.

Held og lykke med det

Det kan jeg ikke, da jeg ikke vil være væk fra mine børn 3 weekender i træk..

Anmeld

3. juni 2012

sarahb

Han gør det jo åbenbart fordi han kan slippe afsted med det. Så med mindre du vil leve med det er sådan her, så må du sætte nogle klare grænser og hvis han ikk kan overholde dem ja så må du jo gå!

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Han gør det jo åbenbart fordi han kan slippe afsted med det. Så med mindre du vil leve med det er sådan her, så må du sætte nogle klare grænser og hvis han ikk kan overholde dem ja så må du jo gå!

Jeg syntes bare det virker lidt meget for "mor-agtig" og sige, Det må du ikke.........

Kan han da for filan ik bare indse det selv.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.