På druk...igen....igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.921 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvad ville i have sagt?

Min mand tog afsted kl. 07.30 imorges for at tage på druk med drengene - der er speedway og det som fint nok, så ringer han gudhjælpeme og siger at han også ska afsted igen imorgen fra kl 08 - da der også er speedway - han kommer hjem kl. lort (er heller ej kommet hjem endnu), også han væk igen imrogen...

Næste wekkend ska vi til 2x30 års føs'dag, næste weekend igen skal vi til 1x25 års føsdag, så én friweekend også weekenden egfter til 2x40 års føsdage, jeg er SÅ træt af at jeg er alenemor i et forhold, ungerne ser ham aldrig, han arbejder også rigtig meget, men at han så ikke prioreterer os i weekenderne, men jeg er bare ås dprlig til at agumentere for det og han blir så gal.....HJÆLP.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Missq4

Det er vigtig i får snakket om det ogmåne i gør skal du prøve at lade være at anklage og sige du gør dit og du gør dat men i sted fortælle ham hvad det gør ved dig og og fortæl ham at du har brug for at han er hos jer 

Håber i kan få en god snak unden at blive sur 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

Det er vigtig i får snakket om det ogmåne i gør skal du prøve at lade være at anklage og sige du gør dit og du gør dat men i sted fortælle ham hvad det gør ved dig og og fortæl ham at du har brug for at han er hos jer 

Håber i kan få en god snak unden at blive sur 

problemet er ikke at jeg er sur  - jeg prøver stille og forklare ham at jeg blir ked af det, når han er så lidtr hjemme, og aldrig er hjemme i weekenderne og straks hidser han sig op

Anmeld

26. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

problemet er ikke at jeg er sur  - jeg prøver stille og forklare ham at jeg blir ked af det, når han er så lidtr hjemme, og aldrig er hjemme i weekenderne og straks hidser han sig op

Du kan jo ikke bruge det til noget at han hidser sig op når du begynder at snakke om det.. 

Jeg tror også du skal gøre op med dig selv og du vil fortsætte sådan? Umiddelbart lyder det til at han ikke er til at snakke med.. 

Ja det er letter sagt end gjort.. 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Du kan jo ikke bruge det til noget at han hidser sig op når du begynder at snakke om det.. 

Jeg tror også du skal gøre op med dig selv og du vil fortsætte sådan? Umiddelbart lyder det til at han ikke er til at snakke med.. 

Ja det er letter sagt end gjort.. 

Ja, meget nemmere at sige end at gøre.....

Åh, hvor er det irreterende.....

men vi har det jo bare SÅ godt sammen, når vi så er sammen.....

Anmeld

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Hvad ville i have sagt?

Min mand tog afsted kl. 07.30 imorges for at tage på druk med drengene - der er speedway og det som fint nok, så ringer han gudhjælpeme og siger at han også ska afsted igen imorgen fra kl 08 - da der også er speedway - han kommer hjem kl. lort (er heller ej kommet hjem endnu), også han væk igen imrogen...

Næste wekkend ska vi til 2x30 års føs'dag, næste weekend igen skal vi til 1x25 års føsdag, så én friweekend også weekenden egfter til 2x40 års føsdage, jeg er SÅ træt af at jeg er alenemor i et forhold, ungerne ser ham aldrig, han arbejder også rigtig meget, men at han så ikke prioreterer os i weekenderne, men jeg er bare ås dprlig til at agumentere for det og han blir så gal.....HJÆLP.....

Jeg var blevet ked hvis min kæreste gjorde sådan og jeg har ingen gang født endnu!
Jeg ville mene den ene dag var nok at drikke i og den anden kunne bruges med jer!
Tror jeg ville have sagt til ham at jeg da god nok er ked af han skal afsted igen for havde håbet vi skulle hygge sammen som familie den dag!!

ber i finder ud af noget!

Anmeld

26. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Ja, meget nemmere at sige end at gøre.....

Åh, hvor er det irreterende.....

men vi har det jo bare SÅ godt sammen, når vi så er sammen.....

Ja, måske han ikke selv kan se det? At han arbejder meget osv..

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Jeg var blevet ked hvis min kæreste gjorde sådan og jeg har ingen gang født endnu!
Jeg ville mene den ene dag var nok at drikke i og den anden kunne bruges med jer!
Tror jeg ville have sagt til ham at jeg da god nok er ked af han skal afsted igen for havde håbet vi skulle hygge sammen som familie den dag!!

ber i finder ud af noget!

Præcis, det er slet ik fordi jeg har ondt i røven over han ska på druk - for det gider jeg bestemt ikke, vil 10 gange hellere være sammen med ungerne, men blir bare så ked, når han aldrig prioterer os/dem frem fra drengerøvstur, manden er altså 31.... og far til 3....

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

Hvis det var min mand, så havde jeg sagt lige ud, at jeg synes det er fint at han tager afsted den ene dag og drikker sig i hegnet, men så skal han også være hjemme den efterfølgende dag. Det ville han have forståelse for.

Kan i ikke lave en aftale om, at man kun tager afsted en dag i weekenden, medmindre der en særlig anledning til at det skal vare hele weekenden. Og så også lave aftale omkring at man giver besked i god tid, så det ikke er 5 min i hel at han fortæller dig, at han også tager afsted dagen efter.

/Fenja

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Ja, måske han ikke selv kan se det? At han arbejder meget osv..

Nej, overhovedet ikke - han kan slet ik se det.-

Det medd arbejde genrer mig slet ikke, men ville så bare godt ha lidt af hans kostbare tid, når han så har fri..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.